Wednesday, June 1, 2011

LINK SIDE BAR TERBARU

Tiba-tiba rasa nak ubah selera kat blog nih. Godek-godek tak reti sangat. Nak tukar-tukar kaler, takde peberet kaler rini. Nak tukar header, terasa cam macho lagi guna header tu. Dah busan nanti, baru tukar. Tak baik membazir masa.

Intai-intai kat side bar, terperasan kolum READ SOKMO BLOGGER. Maknanya sumer kat link sini, blog-blog feveret aku. Tapi kalau bertepuk sebelah tangan cam tak berbaloi gak letak kat sini kan. Aku mencari win-win situation skang nih. So, aku delete sumer.

Sekarang, aku create ruang baru. PENGOMEN TEGAR BLOGGER. Maknanya, link-link kat sini adalah blog yang suka komen entri-entri aku, dan aku pon suka terjah blog dia. Aku akan pilih secara rawak, dan akan bertukar silih berganti ikut keadaan semasa. heheh..takde limit, kalau aku rasa patut ada 20orang, maka 20link la aku akan letak..kalau lebih, lebih la aku letak..

Zaman sekarang takde menda free-free nih. ..kira ok la kan, win-win situation..you come, I put..you love me, I love you too..Nak berak pon kena charge okkey..kahkahkah...

psstt..nampaknya entri Gambar Pecah Dara makin hangat sekarang ni ek?? dapat ke apa yang korang dok cari tu??:-p

9 comments:

enyheartsdiamond said...

eny rajin singgah ke JMR juga :p

http://www.facebook.com/pages/Almari-Si-Pari-Pari-The-Fairys-Closet/145033855565960

darkbatman said...

errr speechless jp tgk en3 pecah dara..kehkehkeh

Peri PiA said...

err...err...
i dlm kategori rajin x?hehe

lagenda said...

Hah..guane plak mak ni hah? Termasuk x dlm kategori, ai lap u, u lap me back??

miahahaha..

CintaZulaikha said...

mmg manusia tader sivik klu nak jugak tgk gambo pecah dara tuh..

HAKMI said...

ubah ikut citarasa, tuan blog epi, entri pun best, reader pun epi....

NuNu EeRa said...

nk wat side bar bru jgk.. my silent reader plk.. :)

MaMa AiNi said...

mama akan diletak dikategori yg mana ek ?..ha 2x..!!

Muhamad Dinie said...

waa..da ubah angin ea..btw,,bgus la cam2..