Thursday, May 19, 2011

sebab HANIS ZALIKHA, aku beli...

..aku beli ni ha, majalah Remaja..kecoh la lu..kenapa? tak bley?.aku belikan untuk awek Kg Idaman le..kaver baik punyer ni..setel..
edisi 15 Mei 2011..

Rasa-rasanya majalah REMAJA ini sesuai untuk remaja sahaja ke semua golongan? Korang pernah baca tak majalah ni? Ke tak tahu pon pasal majalah nih? Ish2..rugi tol..eh, remaja tu sapa sebenarnya? Tak tahu? Korang tengok je aku, ha remaja ni golongan-golongan macam aku le. Huh, tu pon aku nak kena ajar ke? 


Dah lama aku tak beli majalah ni, biasa aku beli Solusi, Al-Islam aje tiap-tiap bulan. Ni pon tak sempat abes baca lagi. Pas bayar RM5 kat brader macha tu, aku baca artikel yang ada kisah Hanis Zalikha je. Yang lain-lain tak sempat baca lagi. Kalau 40 pages, ada muka+citer dia, maknanya 40pages le aku baca. Kalo 1page, 1page la aku baca. Iskhh, cam rugi lak rasa. bunyi macam peminat fanatik pon ada gak kan. apa-apa je lah..

Bukan apa pon, kan Hanis Zalikha ni kan selebriti blogger, harus support la kan memba-memba blogger nih. Dah tu kaver page lak tu. Huh, jadi blogger pon leh masuk cover page majalah femes ni ek? Bukan calang-calang, takat featured in majalah sikit-sikit tu biasa dah skang ni, ramai pe blogger featured in skang nih? Biar pon setakat dua tiga ayat, janji kalo zoom page tu, jadi besar gak kan. dua tiga entri dok up pasal tu kan..kihkihkih...

alah..tak heran pon. Citer aku pon penah featured in dalam majalah REMAJA nih gak pe..kasi ayat riak sketttt...tak caya? Terjah SINI...dah baca? ..la..la..la...:-p

..tu je nak kasitau sebenarnya.....

kah kah kah....

17 comments:

bee2312 said...

mesti beli ni...

zool said...

tak rajin baca majalah remaja..dah tak remaja dah..

amry said...

aku tak pernha beli majalah ni..tapi kalau adik aku beli, aku belasah baca gak...hahahahahahahah

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

beli sebab ada udang sebalik mee kott..



;0)

L@dykiki said...

cantekkan dia..saya pun suka!

.fariza. said...

nk kena rembat gak satu ni. :)

MaMa AiNi said...

he 2x...jmr nak jadi cover remaja tak mama blh uruskan...aha..wah hanis zalikha pun jadi cover majallah remaja ek..

KiD said...

wahhhh... awek glemer nih...

CintaZulaikha said...

da bertahun da tak bca remaja...huhu

maslinamansor said...

izara aishah tue sapa lak...? :)

hazman aka species1980 said...

hurmm..... peminat fanatik siot... jom ajak dia tengok NUR KASIH nak....

Eyriqazz said...

hik3..nak kena beli juga ni....miahahaha....

J.M.R said...

hazman: ko ajak dia gk ke bro? rugi la aku gini..

eyriqazz: hahaha..bro ni kalo pasal hnszkh, sanggup apa sajo...kahkah

Ardini Humaira said...

hanis zalikha bukan setakat blogger tapi dia memang selebriti... bukan takat selebriti blogger tapi betul2 selebriti sebab dia ni adalah seorang model, hehehe...


p/s: jmr masuk majalah tu memang dni kagum ah. ipin bile nak masuk lak ;p

NuNu EeRa said...

mama ade kabel kuat tu klu nk jdi cver page remaja.. cpt2 slgi msih remaja.. ;p

Redbloodsnow said...

pssttt kalau aku di muka depan tu kan bro, agak² ko beli tak ek? hahahaha. best nyaaa jd hanis :)

Nur Syahida said...

erm cerpen dlm mjlh rremaja bulan ni tjuk pe erk??