Friday, May 27, 2011

Penting ni

Hari ni hari Jumaat..ada banyak perkara penting yang perlu aku buat..tapi aku rileks je. Tak guna nak kelam kabut..kewl...

Perkara paling penting yang aku harap aku tak lupa, hari Jumaat kena solat Jumaat, bukan solat Zohor. Jadi, makan tengah hari aku hari ini adalah jam 12.30pm, bukan 1.30pm. Aku berdoa Ipin Hones juga sedar hari ni hari Jumaat.

Perkara lain yang penting, aku harap aku tak lupa movie date KARAK ngan awek Kg Idaman, malam ni. Sebab malam ni aku takde alasan yang kukuh kalau aku terlupa lagi.

Oh ye, lagi satu. Aku dah ubah term&condition untuk GA Barang Baik itu. Masa juga dipendekkan atas seba-sebabb tertentu. Maaf..

Perkara yang lain-lain tu, biarlah PA aku yang ingatkan..tak penting pon untuk aku nak kena ingat benda-benda penting ni..kehkehkeh..

6 comments:

aque said...

wah.. tonton karak... fara nantikan review.. huhuhu

dipendekkan?? wut??? huh!! sedey2...

MaMa AiNi said...

nak ikut gi tgk KARAK bole?..ha 2x..

lagenda said...

hahaha..ikut je mama! Jgn dibiarkan mereka ber 2 tu berjimba2 dan tinggalkan mama je.

*tukang cucuk jarum*

hahahaha..

saza said...

huwahuwa..ada cara ke nk dptkan..ingatkan nk lanting2 free je kt mak buyung..

amirah said...

perghhh ada p.a tu..tengok wayang mesti p.a yg book kan tiket..hehe.nmpk mcm seram giler karak..hantu2 dia nampak sgt brutal.sekian

Anna Boleyn said...

wah! ada PA. terkagum kejap .:p