Saturday, May 28, 2011

[GIVEAWAY] BARANG BAIK

27STICKY POST 
scroll down untuk entri terbaru

Berhubungkait dengan entri [Barang Baik! Siapa Mahu?], maka, tanpa banyak fikir, aku putuskan untuk dilanting-lantingkan kepada pembaca blog aku ni yang rajin berusaha sahaja. 

Ada 3 pendrive yang aku akan lantingkan, rujuk kepada gambar di bawah;

1)KINGSTON DataTraveler 8GB untuk peserta dengan penyertaan paling kreatif dan membina. 
2)SANDISK Cruizer Slice 8GB untuk peserta dengan idea & cadangan yang paling kreatif dan membina.
3)KINGSTON DataTraveler 4GB untuk peserta dengan kritikan paling kreatif.



Kalau korang mahukan 'Barang Baik' tersebut, silalah join GA ini. Korang hanya perlu ;
__________________________________________________________________________________

1- Menjadi Follower blog ni, sekadar Stalker adalah tidak melepasi syarat penyertaan.

2- Beri komen di entri ini dengan tajuk ; [ JMR, SILA UPGRADE BLOG LU!] . Isi kandungan komen tersebut mestilah mengenai komen/cadangan/idea-idea yang korang rasakan perlu untuk penambahbaikkan blog JMR:Travelog&Photoblog ini. 

__________________________________________________________________________________

Easy kan?

Ingat...umi aku pesan, "Kalau mahukan sesuatu, kena berusaha bersungguh-sungguh".


[GIVEAWAY] BARANG BAIK ini akan tamat tempoh pada jam 12malam, 7 Jun 2011. Pemenang akan dipilih berdasarkan komen, cadangan dan idea bernas yang membina untuk pembangunan blog ini. Ceh ayat takleh blah..

Jadi ada lebih kurang satu minggu lagi kan. Penghantaran barang baik milik korang yang bertuah akan dilakukan pada  9 Jun 2011

Terima kasih & Selamat Berjaya.

-J.M.R-

6 comments:

maslinamansor said...

aku kena kaji dulu la yer....

mummysyafie said...

ada banyak benda nak kritik ni. tapi kena tunggu mood dulu. hihihi...barang baik sapa takmo

kojie said...

[ JMR, SILA UPGRADE BLOG LU!]
komen aku ...blog kau best...aku leh dpt bnyk info dr blog ko....sbb blog kau ni kadang2 terangkan benda2 yang simple....yg kadang2 tak terfikir pun...kau nyer citer sesuatu perkara pun walawey...simple..senang nk paham..takde der terbelit2 bagai ni....bagus bagus bagus..cuma aku dengki la kat ko sbb kau nyer follower ramai ...kau pergi sini sana...aku dok terperap jer...ce citer cmner kau leh jadi mcm tu..sakit hati ni...nanti aku bomohkan blog kau..sbb dengki...blh mcm tu ? hahah....aper aper pun...kau teruskan lagi..sbb cara penyampaian kau simple..snang aku nk paham...bg aku la..bg org lain mungkin blog kau paling teruk..pandangan berbeza dijalan yang sama kan...so abaikan yg tak suka...teruskan dgnb yg kau suka...selagi kau tak mencuri...tak habiskan duit org...kau teruskan....org akan sntiasa berkata smpai badan kau dlm kubur tnggal tulang ttp mengata..so teruskan blog kau itu...

kayrul-shah said...

[ JMR, SILA UPGRADE BLOG LU!]

Sepanjang pemerhatian dan pembacaan aku kat blog nie, memang menarik tertarik ko memang Da Boom. Simple - paling aku suka. Tak macam sesetengah blog yang nampak berserabut, kekadang sampai naik pening nak baca.


Ayat-ayat yang ditulis pun senang nak paham. Memang berjiwa remaja dan semasa betul. Kalau bab port makan terbaik, memang aku suka skodeng kat sini. Memang keji, saja kasi aku terliur bila tengok gambar. Mujur la keyboard aku tak rosak bahana titisan air liur nie.


Kalau boleh aku nak gambar lebih la, layan sikit mata nie bila tengok gambar.

Ok la...aku rasa sampai sini je la aku nak tulis, kasi orang lain plak bagi idea..hahhahaha

maslinamansor said...

[ JMR, SILA UPGRADE BLOG LU!]

komen ikhlas dari maslinamansor :)

Bagi aku asalkan mana-mana blog yang tak payah loading lambat, aku suka. Contohnya blog ko. Simple dan tak menyakitkan mata.

Penulisan ko senang difahami, jarang ada short form yang sukar dimengerti yang boleh aku muak nak datang dah.

Kalau ko tak suka, secara terang-terangan ko kata tak suka. Jadi ia boleh membuatkan aku suka datang lagi ke blog ko.

Cadangan dari maslinamansor
Kekal kan semua yang ada. Rasanya dah okey.

Sekian dari maslinamansor

bee2312 said...

[ JMR, SILA UPGRADE BLOG LU!]

first time bee terjah blog ni, dh tertarik dgn kekemasan template dan photo header yg smart...biler baca isi kandungan, tetiba tarik mouse terus klik follow sbb bee bukan senang2 nk follow blog orang kalu tak menarik...

byk info yg di kongsi baik dr segi teknik photography mahupun film review..suka2 dan suka...cuma lg best kalu dpt selitkan byk lagi gambar...dan update hari2 ok..dont miss please..

yg penting bro orng ganu kiter..betulkan? kita orng ganu gop..hehehe

anyway, good luck in everything u do...