Saturday, April 9, 2011

Awek Peluk Pinggang

Seumur hidup aku kat Malaysia, aku taknah bawah skuter. Gelaran mat rempit dah biasa, tapi tang gelaran mat scoot tu aku cam 'choyyyy..' la sikit..tapi berpaksikan lingkaran sebuah kehidupan, dan dah berapa minggu tercampak di bumi ala-ala mati tak mahu, hidup segan-segan gitu ini, terpaksa la aku tunggang sebuah skuter sambil membonceng sang teruna, Rahman namanya. 

Orang cakap, kalau kat sini kan, kalau la rezeki ko kan, time-time ngah dok atas skuter tu, kompom datang awek tempatan, seksi lak tu, datang-datang peluk bahu, peluk pinggang..syiok tu.. 

Itu 'kalau' la kan. 'Kalau' okkey, '...kalau rezeki..'..'kalau' je la kan...nak dapatkan rezeki, kena la berusaha gak kan...Dan juga, kompom itu bukan rezeki aku..usaha camano skali pon..abestu, mana nak campak si Rahman tu weih! dem..*naper ko tak tunggang sendir, asik nak membonceng je?????????

Itu minggu lepas la kan..

Minggu ni aku sorang je kat sini. Leh cuba nasib gak nih. Dok tepi pantai, sambil tonggek bontot sikit, sikat rambut belah tepi, helmet steng, selipar jepun, juih-juih bibir sket...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


kahkahkah..pasti awek Klang menggelabah skang nih.......1.2.3!!!

7 comments:

CintaZulaikha said...

best pe nak scooter..tol ke ejaan tuh..huhu

NuNu EeRa said...

kalau awk tu xde rezeki kot.. sbb sy dah doa.. doa pnjg lgi.. ;p

mamai said...

bro mana aweknya bro

azieazah said...

Sebuah ilusi seorang teruna yang melaram sakan, tapi lum dapat-dapat sorang awek pun..

walaupun dah bersidai kat situ hampir 2 minggu berturut.

hahahahaha1

kak ina kl (2) said...

ooo dah selamat balik yer..tentu banyak beli ole-ole untuk si dia, mak dia dan ayah dia. Untuk family pun ada gak ek..

tak per..lepas ni beli skuter..bawalah pulak si nunu tu naik ..tentu dia peluk pinggang kamu kuat-kuat bila kamu merempit

mummysyafie said...

awek klan tu gf erkk? hihihi...

speckurosaklagi said...

ajar skilll tu teringin gak....