Thursday, March 10, 2011

NO Buffered Earning & YES Tiket Free : Hikayat Merong Mahawang & Word Invasion : Battle of los Angeles

Hi awak semua,

Since semalam, seronok je aku dok berblogwalking, kekadang berblogrunning sebab kena kejor ngan bos yang tetiba je dok belakang aku time aku dok bukak blog yang ada dalam kategori "BLOG WAJIB USHAR HARIAN". Tak spoting langsung!!dem..

Semalam gak aku terklik kat site Nuffnang, alang-alang dah termasuk, try le tgk earning terkini kan. Harem!!!! Takde perubahan pape pon. Mula-mula tak kisah, tapi nak gak cari kisah. Terus ke Contact Us, dan create satu ticket di kaunter pertanyaan. Mintak-mintak awek cun+seksi yang layan pertanyaan aku tu..kahkahkah..takyah la aku gitau apa yang aku tanya di kaunter tu ek. kepochi tol.:-p

Tu citer semalam la...

" Salam, Saya Abang Nara darip BeautifulNara. Tahniah anda telah memenangi 2 keping tiket utk tayangan Merong Mahawangsa. Sila reply untuk bgtau confirm pergi atau tidak "

Aku senyum....

" You're cordially invited to the Nuffnang Premiere Screening of World Invasion: Battle Los Angeles happening on;
Date: 15 March 2011 (Tuesday)
Time: 9.00pm
Venue: GSC Tropicana City Mall
TWO (2) tickets have been reserved under your name and email address at this point.
 " 



Rejeki mingguan ko, save duit entertainment aku minggu depan..!!


..makin lebar lak aku senyum...ni tiket yg ke-21 daripada Nuffnang...kahkahkah..makin sayang lak aku rasa kat Nuffnang nih..takde sangat Earning daripada Nuffnang pon takpe la, janji tiket free sentiasa ada. 

Tertarik dengan entri daripada Bro Jejai : TRUE BLOGGER BLOG NOT BECAUSE OF MONEY, ye ye, saya setuju dengan hujah abang Jejai. Memana blogger yang berblog dengan niat NAK KAYA DUIT, 90% aku konfem korang aku tertekan dan bunuh blog ko sendiri. Be a cool blogger, MONEY tu dah jadi no 2. Tu pasal saya tak kisah earning tak lebat, janji dapat TIKET MOVIE FREE pon aku OK.

Woit, apa ko ingat tiket movie murah ke? Mahal kan..Sampaikan Cik Lily Putih siap kuarkan entri : Mahalnya Harga Tiket Wayang...hikhikhik..

***So, bersyukurlah dengan apa yang ada dan apa yang kita dapat. Jangan pandang RM je..Ringgit Malaysia k, bukan Redmummy !!! ops..akak merah tu pon takleh pandang lelama gak...kahkahkah...


Hikayat Merong Mahawangsa.Katanya tayangan Melayu terunggul tahun ni. Eh sebenarnya sebutan MERONG ni, 'meiirong' ke 'meeeeerong' ek???? Jangan mereng dah le ek..


*ada sesapa dah tengok Hikayat Merong Mahawangsa ni? Best tak?

15 comments:

NUNU EERA said...

xpe la.. cupcup kan ade lagi.. sy da tekan 1 tau.. ;)

amry said...

tiket yang ker 21??mak aiii...cam ner leh dapat banyak tu bro?kasi petua sikit.petua k.bukan petai.kang ko bagi aku petai plak..hehehe..jangan mareeee.....

meiirong bukan meeeeeerong pon bukan. tapi mereng.hehehehe...sekali lagi jangan marah...gusi aku tengah kering niii..huhu

Lagenda said...

alaaaa..bukan ku x tahu JMR. Dpt 2 ticket tu pun, ada la 'sorang' lagi yg untung sama gak..

Hahahaha..

P/s: Ce sesekali ko heret mak plak tgk wayang free nih!

Matjoe said...

mahal tiket wayang, download yg free nyer dah ler

J.M.R said...

matjoe: aku sapok industri..kahkahkah

Dee said...

jeles lagi..sy kena beli sendirilah..sy pun dh lama xde BE..tp lantak pi lah..hehehe..

shah-kayrul said...

jealous siot...macam mana nak dapat tiket preeee tu...nak jugak..huhuhuhu

cikpia said...

jamar, anda nak awek angkat tak? kot2 bebila cik nunu ada kerja, anda ajak la saya merangkap awek angkat anda pi tengok wayang..... ha ha...... (cik nunu, kalau marah nanti kena jual)

CintaZulaikha said...

btol la ejaannya tuh..meromh..mana plak dtg huruf I...kihkih

Dakjaat said...

filem merong ni agak menarik perhatian saya.. dengar dari radio hotfm semalam, sebanyak 72 negara akan menayangkan filem ini.. Menarik juga ya? :) hasil kerja KRU kan?

Macam mana awak mendapatkan tiket percuma dari nuffnang? - Ingin tahu :)

Dakjaat said...

Salam ziarah dari saya Dakjaat.
ADMIN BLOGGER'S MALAYSIA (FB) (^^.)

Bro Framestone said...

bro hari tue abg nara contact ajak join.. tetapi xdapat nk join sebab ade plan baik ke johor nk buat mini gath

tetapi semalam tengok belanjawan bulan 3 dan kesan gaji di delaykan atas sebab borang gaji dipulangkan semula...

terus contatc abg nara n cakap kat die, i'm do he..23x

Halen said...

wahhh bestnya dpt tiket free wayang baru pulak tu..

Redbloodsnow said...

wahhhh bertuahnyaaaaaaaa. jelesssssssssssss...hehe.

Izzuddin Fauzi said...

syokkkk giler kottt....
my etech9[dot]com