Tuesday, March 15, 2011

Budi & Bahasa

Orang berbudi, kita berbahasa. Wa takde hal..Tapi kalo dah macam ghinilah rupa bahasa tu, memang susah la nak skorA..


Nampak tu? Ha..sapa punya kete tu? Zoom rapat-rapat sket dia nyer plate no. tu..dapat? Kalo dapat tengok jelas dan kenal orang tu, dan kalo dia adalah seorang lelaki sejati, cakap kat dia " JMR kirim salam maut....."

Tapi kalau awek mantap sejati, giler babeng cun tak hengat dohnia, cakap kat dia " JMR kirim salam sayang..."

...........kahkahkahkah....



8 comments:

CintaZulaikha said...

kahkahkahkah...org skrg mana paham bhs..

speckurosaklagi said...

shortcuts

Netnet said...

last minute baru sedar tersalah masuk lane...

Lagenda said...

klu keta mak tgh Q kat situ, HARAM ku nak kasik jalan!

Buta ABC ke buta lane??

cikpia said...

dia baru tersedar kad TnG dia patah 3..... (berfikiran positif)

zakiah ghani said...

bako je kete tu.. haha..

Natalia said...

biarla dia..kdg2 kena mengalah kan...lau lelaki sy biarkan..lau pompuan sy hon ha ha

mummysyafie said...

alamak...tak perasan kot dier. ada bagi signal tak?