Thursday, March 3, 2011

Anak Dara, Janda & Pak Leman

Hye korang..kahkah..Apa mimpi basah ni tetiba nak ber'hye korang' gak ni yek..

Wah2 korang, baca je tajuk entri merapu meraban, laju je nak ushar ek. Pelik kan. Tak tercapai dek medula oblangata aku, apa yang excitednya bila berbicara pasal dara, janda. Eh, bukan korang je, aku pon sama. Berdiri bulu hidung bila dengar term-term seperti topik di atas..
" Fuyoo tu anak dara Pak Leman tu, pakai tube ajer..." sambil muncungkan bibir ala-ala si jongang. On the spot member aku pusing pala, juling mata-mata dok ushar.

"Fuyoo tu janda Pak Leman tu, sendat betol kebaya dia...." pon berdesup gak dok ushar..dua-dua ko sapu ye John...

" Fuyoo, tu Pak Leman tu.. pakai short,tak pakai baju tuuu....."..jangan yang ni pon ko dok rakus nak ushar sambil meleleh air liur gak...gilo.

.."Hidup ini perlu bernafsu, tapi jangan hidup berlandaskan nafsu"...

6 comments:

amry said...

heehehhehehehe...anak dara n janda tu kalau tak toleh,pelik sikit lah kan.tapi kalau pak leman tu ditoleh,lagi bersama nafsu pelik, lagi la pelik. hahahahhahaa..apa aku komen ni. ngeee

lAl said...

kita dikurnia NAFSU untuk hidup. Tapi juga ada AKAL untuk menilai. Kesimpulannya, kalo NAFSU dah mencanak, cari kaedah HALAL. Kalo nk guna cara HARAM, sila tanggung sendirik..ahaha

CintaZulaikha said...

hahhahhahha...dgr citer camni pon leh gelak2. hmm, kalau kta bab nafsu, sesunguhnya sape saje yg tak brnafsu. org mati pucuk pon bnafsu lagi tau..cuma tak seiring sejalan je ngn kita yg nafsu mmg hyper...huhu..mengarut2 da aku...

atty's said...

Tak nak toleh kt Pak leman..tak kose i..

rasanya kalau anak dara or janda.pakai baik punye ..rasanya org perempuan pun dok ushar

cikpia said...

makin lama aku berblogging makin banyak kelucahan ko yang terbongkar wahai junior ku..... he he.....

J.M.R said...

cikpia: mana ada kelucahan..itu fakta..sila baca dengan minda yang terbuka, sambil-sambil tu fikirkn apa msg yang cuba kusampaikan..kahkahkah