Sunday, January 9, 2011

JUARA AJL25


Tanpa berfikir masak-masak, memang aku kompom la Hanyut daripada Faizal Tahir akan jadi Juara AJL25. Lagu memang layan. Eh, Selamat Malam daripada Faizal Tahir pon macam layan gak kan. Sampaikan ada mamat tu siap tertido bila layan Selamat Malam. Lelaki dodoikan lelaki, lain macam je bunyi kan.

Ramai gak yang pilih Kebahgiaan Dalam Perpisahan daripada Shahir jadi Juara AJL25. Aku hampir-hampir terpengaruh, tapi lagu-lagu daripada Faizal Tahir tetap pilihan lagi. Ada gak yang cakap Sofea Jane daripada Black akan jadi juara AJL25. Yang ni aku tak tau nape orang pilih. Black je pon. Lain la kalau Tomok ngan lagu Berlari. eh, mana yang lagi best sebenarnya, Tomok / Black????

Ada cakap Yuna, dengan lagu Cinta Sempurna. Aku dengar dari jauh. Pon layan. Takkan Yuna kot jadi Juara AJL25 ni? Tak kot..Adira? Lagi la jauh..Stacy? Persembahan terbaik boley la kot..API?? arghh...sapa sebenarnya juara AJL25 ni????

Psstt..aku rasa Faizal Tahir kot, tak Hanyut, mesti Selamat Malam. Amacam? RM50+jajan stok seminggu???..kahkahkahkah

Dah la..sambung layan AJL25 LIVE dari Bukit Jalil!