Tuesday, January 4, 2011

Chesdale

Tak sampai 2saat aku on Facebook, toink! toink! bunyi message kot FBchat. Awek manis kot nih..

Malia: Oit, dengar citer naik umh br. Ad nk renovate pape x?

Belum sempat aku reply lagi...toink!toink!

Malia: Umah ko kat area mana?

..wah, kontraktor rumah ni, laju je. Harapnya dianyer performance kejar due date siap projek, laju macam kejar pelanggan la nih..kihkihkih..

JMR: kat Villa Tropichesdale...

Pendek dan persis jawapan aku..

toink!toinkk!..

Malia: owh..area aku main tu. Banyak dah umh aku wat rnovation kat situ. Melayu, Cina, India sumer amik aku punye. Sumer puas ati. On time siap. Harga boley runding bro. Amacam?


Terus aku offkan aku nyer FBchat&baling laptop jauh-jauh.. Cis, ada hati nak kencing aku hidup-hidup si Malia nih. haktuihhh...

...ada lagi rupanya orang gini, taktahu buat la taktahu..ni idak, berlagak tahu jer. Aku pun taktahu Villa Tropichesdale kat mana..Villa Tropicana ada la..kahkahkahkah.....sambung makan roti gardenia kapit ngan chesdale, lagi berselera....








Eh, Malia tu bukan nama betul..

11 comments:

Peri PiA said...

hahaha chesdale !gotcha

░♥si lampu neon♥░ said...

CISS SUNGGUH AMPEH ITU OLANG !!

CHECK ENTRI MANTAP
# JAYA JUSCO BARU MAHKOTA CHERAS#
# FAILED PARKING KERETA#
# NUFFNANG BUAT BLOG LEMBAP#
AWEK KHAIRUL FAHMI KENA SERANG#

sw33tdarling said...

ayakkk....! kenal ke? isk isk isk... lenkali sound direct jer..
Jom Join GA PILIH THEME BLOG

Lagenda said...

kehkehkeh...ada gak cenggini punya orang yek?

mamai said...

lu suruh la dia buat renovation tu suruh buat kat kawasan perkuburan tu

azieazah said...

Wakakaka...! salah terkam tuh.

ejaMaria said...

hahaha... baru nak tanya tropichesdale tu kat mana?...

asben akak pun kontraktor gak... ;p
akak plak keje ngan arkitek... ade ape-ape britau la... ;p hihihihi

yellowie roses said...

len kali bg jek address soh die g cari..hahah

ardinihumaira said...

ingatkan cisdale kegemaran dni tadi hik3...

ishiko said...

elah... kejelasan menipu....huhu
gardenia kapit chesdle sedap mmg tak tpo... >__<

░♥si lampu neon♥░ said...

LALALA DTG LAGI =)


CHECK ENTRI MANTAP
# QQ RINGS DONUT !#
# JAYA JUSCO BARU, MAHKOTA CHERAS#
# FAILED PARKING KERETA#
# NUFFNANG BUAT BLOG LEMBAP#
#AWEK KHAIRUL FAHMI KENA SERANG#