Saturday, January 1, 2011

Al-fatihah buat arwah Faizal Yusof

Al-fatihah buat arwah Faizal Yusof yang telah menghembuskan nafas terakhir di Hospital Pusrawi Kuala Lumpur, lebih kurang jam 2.30 petang tadi. Faizal Yusof adalah  bekas suami kepada Siti Nordiana dan juga pelakon drama terhangat Adamaya bersama Lisa Surihani & adik Mia Sara. Menurut daripada sumber Siti Nordiana, arwah meninggal dunia akibat serangan jantung. 

Ajal maut di tangan Tuhan. Sekelip mata Dia mampu mengambil kembali rahmat teragung, rahmat NYAWA. Baru semalam berjumpa, gelak tawa, tapi belum pasti esok juga masih berpeluang gelak tawa seperti semalam.

Al-fatihah untuk arwah Faizal Yusof. Dan Salam Takziah untuk keluarga arwah. Tuhan lebih menyayangi arwah Faizal Yusof.-1.1.11

10 comments:

Azza Firza said...

al fatihah, terkilan dengan pemergiannya, azza minat dia berlakon terutamanya cerita adamaya, moga arwah ditempatkan di tempat orang yang beriman, amin

Zezebel said...

Al-Fatihah buat arwah....

miss miera said...

mcm x pecaye je ..
mude lagi an faizal neih

Myvitrd said...

Al-Fatihah.. tuhan sygkan beliau

ciK mOt ©™ said...

tak percaya aku ni weii...tapi tulah, ajal maut tak mengenal usia...


dah la aku minat dia...ishh...

alfatihah

::alwaniamalini:: said...

takziah... terkejut huhuh

sI tEDI said...

Al-fatihah

mummysyafie said...

terkejut tengok berita ni kat TV3 tadi..

al fatihah tuk arwah..

armouris said...

takziah dan al-fatihah! info tentang serangan jantung di SIHAT SELALU - Bagaimana Serangan Jantung Terjadi

░♥si lampu neon♥░ said...

AKU PERNAH MINAT DIAA.. =(


CHECK ENTRY MANTAP ! #
AWEK KHAIRUL FAHMI KENA SERANG #
MANUSIA BERMATA TIGA ! #
CARA BUAT BUTTON FLASH#