Friday, December 24, 2010

" Mak, abang tu ROGOL lembu "

.

Sifat manusia ni susah nak jangka sebenarnya kan. Takleh nak salahkan mamat yang rogol lembu tu gak. Mana tau, imaginasi luar kawal dia , lembu tu dia dah nampak macam awek-awek Celcom yang pakai baju kaler biru angkat sampai dada, suar putih singkat nampak lurah kalau tunduk amik brochure yang jatuh tu. Nampak lak awek-awek Celcom tu ngah dok menari pusing tiang, sembah dinding, lagi la naik raa mamat tu. Tindakan luar kawal ma. Pusing kiri kanan, ushar belakang depan, line clear...jadilah...~

...seb baik lembu tu bukan bapak aku punye, kalu tak langkah bendul la ko. Aku belum kawin lagi, ko dah kena awal ngan sex maniac tu...

15 comments:

ciK mOt ©™ said...

hahahaah...langkah bendul tuuu...tak tahan...

- zuriey - said...

lembu pun jadi..laki oh laki..hehe

KizZ said...

Erk..ni dah melampau ni..lembu pon jadi neh..haduii

Jom sini,
Tuto tinggalkan link lepas komen

mummysyafie said...

imiginasi dier kuat sangat. ngan lembu pun leh tergoda..


eh..ni citer betul ke Jamar??

lAl said...

sunat bunuh lembu tu... isk3... sedap kot nampak lembu tu..ahahaha

Lagenda said...

manusia gila punya keja, lembu yg jd mangsa! Syiaaaaaaan!

ardinihumaira said...

ooo mak aih apo nak jadi ;p

maslinamansor said...

spa la jantan sewel tue. Dah tak tahan sangat la tue.

walaupun, boleh disembelih tapi kenapa aku rasa kalau aku tahu lembu tue kena rogol oleh manusia... xlalu aku nak makan...

||| PöJìé PööH ||| said...

Langkah bendul? Hahah!

PojiePooh; Hanya Satu...

khairunnisa ♥ said...

whoa o.0 dahsyat la..

Sharinginfoz said...

alamak awek celcom kena pulak

mamawana said...

Kes naya betoooii..... dunia akhir zaman. Sian lembu, nanti kambing, kerbau esok2 jadi mangsa lak....qiamat dah dekat..

mamai said...

kot yer pun desperate pie la thailand tu

mancai said...

mak ai macam tu sekali

Seimura said...

ish ish ish..