Friday, December 10, 2010

Kita Bersaudara by KRU

Salam Pagi Jumaat readers!!!!
Rasa ni mood hepi-hepi ye. No more sedih-sedih, no more gaduh-gaduh, no more tensen..kalau bos ke sesapa ke cari pasal ke, buat2 dekkk ajer. Harus sentiasa ingat, hari ini hari Jumaat..motif????

Meh layan lagu KRU. Kita Bersaudara ni luh sebelum terus berjuang untuk hari ini..



 Ni lagu yang dalam filem Magika tu. korang dah tengok? Ala, yang 3 batang pokok nyanyi sambil lenggok-lenggok tu. Sebatang tu Norman Abdul Halim, sebatang tu Yusry Abdul Halim dan sebatang lagi Edry Abdul Halim le kot. hehehe..dengar lelok lirik dia tu. Banyak moralnya kan. 

Adik beradik ni, kalau gaduh camana pon, lama-lama akan bersatu balik. Air dicincang takkan putus kan. Huhuhu..tetiba teringat zaman budak-budak luh. Selalu gaduh ngan adik lelaki aku yang 2nd. Kekadang ngan adik yang ke-3, yang bongsu tak sangat coz dia tak melawan sgt. Aku kan abang. Weih, dah lama tak gaduh macam dulu-dulu, siap baling hangar/jam loceng tepat kena kat telinga aku. Cam rindu la plak gaduh gitu..hahahahahahah..

enjoice!!!

5 comments:

plain_jane said...

Hahaha.. Adik beradik kalau tak gado xsah. Tp ads gk yg xgado.. *kagum*

Dulu pn gado gk. Tp lps msk hostel sume da pndai hargai masa same2. Xmo gado2 dah. Skg sume mcm fren2.heheh ;p

Redbloodsnow said...

uii.. lom pnah lg dgr lagu nih..hehe. thanx jmr :P

Sharinginfoz said...

yes kita bersaudara.....

Cik Cookie said...

kita saudara gak kan?

||| PöJìé PööH ||| said...

mesti abg long nih kann!
selalunya abg long akan gaduh ngn abg ngah!
selalu sgt macam saya dari kecik sampai besor ada jer xpuas ati, panas ati..
hahah..
dgn lain2 semua ok..
paling ok dgn yg last.. dh la dia sorg girl, mmg la akan manja dgn abg long dia