Tuesday, December 21, 2010

Idaman Setiap Lelaki..pehh..POWER!

Pehh..power okkay. Lelaki mana taknak power, even ko bukan lelaki atau half-half  lelaki pon. Betul tak? Tapi yang Saya Gay, Saya OK tu lain citer le kot. Yang tu mungkin nak yang pehh..Power Giler Babi kot. Baru layan kan..ahakz..maafkan saya...

Weih, korang nah layan lagu Zhifilia tak, tajuk Aishiteru? Pehh..yang ni power gak. Liuk lentuk ngalahkan lelaki di bawah, eh omputihnya dia cakap Gay Bottom ek?(ni aku Google la!!) Uwekk..tak sempat imaginekan camana lelaki di bawah tu dah terbarai Nasi Goreng Pattaya mamak dari perut aku nih. Geli nyah..erk?.. Entri sempoi je nih, saje nak layangkan ucapan Terima Kasih, eh bukan pada si mamat Azwan Ismail tu la, tapi pada cik Ardini Humaira coz bagi aku hadian nih sempena aku kena target sebagai reader bertuah..sangat..hikhik..
Apa lagi guys, tu ada nombor tepon..SMS only k!

Thanx Dni! Ingatkan nak guna pada malam pertama, tapi haram tak tahu bila lagi tu. Akibat pengaruh nafsu, walaupun aku tau Lelaki ada 1nafsu & pompuan ada 9nafsu, (kan Hamzah kan??) tapi nafsu laki ni bapak puaka punya nafsu, aku bancuh gak petang tadi. Sedapp...






.........................ngah menunggu kesan kepeeehhhan ..penat nunggu ni oii....!!

6 comments:

ardinihumaira said...

miahaha...
nasib baik dni off no maxis :p


lariksssssssss

Eazy Izzuddin said...

hehe
sume org nk powerr..
xD

Yatre Hayati said...

hahaha..kopi pra campuran..ingat apa tadi :)

Peri PiA said...

hihi,tahniah~

Kaseh NazLieza said...

makin bahaya bro ni..hati2...ahahaha

Heidi Shafiq said...

ko lepaskan kt toilet ke? :P