Tuesday, December 21, 2010

Hikayat Merong Mahawangsa (Official Bahasa Malaysia Trailer)

Selamat pagi sayang!!! Ececece..sayang? meroyan pe pepagi nih kan? hikhik...

Lagi beberapa hari dah nak penghujung tahun 2010. Dan selepas tu dah jadi 2011. aisey, rasa cam cepat  la plak masa berlalu kan? Masa Januari 2010, cam lambat je lagi nak Disember 2010, tup2 dah pon halftime Disember 2010. Erm..bukan nak citer pasal Azam Tahun Baru ke apa (dah tau, takkan ada yang berjaya setelkan azam 2010..kan?), just nak share video kat bawah nih, trailer dalam Bahasa Malaysia filem Hikayat MerongMahaWangsa, yang akan ditayangkan pada tahun 2011.
..

Tengok trailer cam gempak kan? Dan aku yakin, kalu citer yang KRU buat ni, memang tak menghampakan. Sebelum ni pon, cam Cicakman, Cicakman2 & Magika pon terbaik kan? Walaupun ada membe aku siap gelakkan aku masa beli tiket Magika, almaklumlah dia beli citer omputih..tup2 citer omputih tu yg buat dia tido dalam hall, Magika gak yang terbaik..!!!

Series..aku tak sabar nak tunggu Hikayat Merong Mahawangsa nih. Nak-nak bila ada orang kampung aku yang berlakon weih..hahaha..dan aku juga berpeluang berada kat tempat shooting beberapa scene di Bukit Keluang, Besut Terengganu. Tapi bila tengok balik dalam trailer, tak nampak muka aku  pon weih!!hahaha..dan dah tak nampak macam pantai yang kat Besut tu tau, editting KRU ni memang best la..

Bahtera asal semasa shooting. Tapi tengok balik dalam trailer tu, aik dah lain macam je jadinye kan. Kagum kagum kagum...

* ada sesapa peminat KRU dari tahun 90an dulu??? 
JMR: **angkat tangan nih!!!

11 comments:

Lagenda said...

dgn kaki kaki sekali mak hangkat! Buley???

P/s : Try pi tgk, komen sket kat n3 mak arini..hik! Mak ada seru2 nama ko tuh..

azie said...

mmg terbaiklah kru :)..

Redbloodsnow said...

eeee nak tgkkkkk. cam best jek citer nih kan. ailike! KRU nyer citer mmg best²..thumbs up!

Hami Asraff هامي أشرف ™ said...

Trailer nampak gempak. Member aku ada berlakon dalam filem ni :)

handout said...

asiknya liburan di pantai..
semoga sukses selalu..
Butuh tulisan-tulisan seputar peternakan,
silahkan kunjungi
REPOSITORY UNAND

░♥si lampu neon♥░ said...

HUHU DAH LAMA TAK TENGOK BENDE ALAH NI..WAYANG PON TAK G

maslinamansor said...

aku minat!!!!

lagi2... yusry... hehehee

hifazphat said...

wah..bukit keluang!dekat rumah tu!
nak share gambar bukit keluang tu kt blog Cik Hifaz boleh? please please please..nak bangga ni KRU wat dekat umah :D

btw..
jom join contest Cik Hifaz ^_^

Jom Join! Contest Into The Mirror

Peri PiA said...

xblh lupe the annoying prof klon

NuNu EeRa said...

u xb'lakon skli ke..?

Kaseh NazLieza said...

saya pon minat juga...AWAS GERAK LANGKAHMU..