Thursday, December 16, 2010

“GiveAway Haven Restaurant Cash Voucher From Eyriqazz.com"

Sapa pernah ke Ampang??
Saya!!!
Sapa pernah pergi Ampang Look Out point?
Saya!!!
Sapa pernah lepak di Look Out Point??
Saya!!!
Sapa pernah dinner di Haven Restaurant di LookOutPoint itu?????
Sa......erk?? Saya............... tak pernah:-(

Tapi saya akan ke sana juga...kerana... GiveAway Haven Restaurant Cash Voucher From Eyriqazz.com sedang berlangsung, mana tahu rezeki ada kali ni. hehehe..mana la rezeki nak ada kalu masa nak join contest pon takde. Tapi takpe, sebabkan bro Eyriqazz & Haven Restaurant, rasa teruja&ghairah nak ke sana membuak-buak ok...

Walllaweyyyy..Haven Restaurant..nmpk dr luar pon dah tahu tahap keekslusifan food&deco!!!
Eyriqazz: Guane mung nok sangat gi Haveng Restoreng nih? Kabor sikit....

JMR: " Banyok aku nok kabor pasal kebestan Haveng Restoreng nih. First skali aku baco entri mung maso MySelangorStory - Jamu Selera di Awang. Tengok jenih makanan esp Lobster tu, perhh meleleh weih. Aku tengok deco dio pon macang layang jah kalu lepok ngan anok bini, tapi aku takdok bini lagi, tapi takpo, leh ajok saing puang..kan? Tapi bilo tengok harga di entri Romantic Dinner, senyak kejap. Supo cihss mahal wallawey..mampu ke aku??? Tapi tobat weih, rasa nak gi Haveng Restoreng ni membuak-buak. Kalu la aku bulih voucher tu, on the spot aku terus gi, aku topup sikit pon takpe, asalkan dapat raso kenikmatang food-food kat Haveng Restoreng nih..Lobster tu weih, chicken chop pon meleleh aku tengok. Slurppp..Hanya voucher dari bro eyriqazz jah yang mampu selamatkan poket dan kehidupan aku seterusnya.."
 credit pix to eyriqazz.com..semua gmbr aku amik kat blog dia coz aku taknah ke Haven Restaurant lagi maa...pas dpt voucher, baru aku tempek bebenyak gambar lobster tu!!!!heheheh

Ok bro? eh, kat mana aku leh amik voucher tu ek. Tu kira jadi la ek. hahaha.. Sebab musabab nak voucher tu pon aku dah kasi tau. Tak ramai yang faham kot tu, eh ke bro pon tak faham gak? Masalah la gini. Takpe, janji Alisya faham and gimme the the voucher..OH yeah!!!!
Dan syarat seterusnya..aku tag blogger yang hobinya memang kuat makan...
dan semua pembaca yang membaca entri contest nih. Anda SEMUA diTAG!!!!

"Ya Allah Ya Tuhanku, kau bukakanlah hati Alisya untuk mencabut entri ini sebagai pemilik voucher cash Haven Restaurant. Sememangnya tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia segala-galanya dariMu..."

eh, Alisya nak aiskrim tak??:-p





Entri ini dipostkan khas untuk  “GiveAway Haven Restaurant Cash Voucher From Eyriqazz.com" contest. Anda semua dialu-alukan untuk menyertainya sekarang, sementara MASA masih ada. TQ!!!

8 comments:

alien said...

aku pernah lepak kat restoran yang atas tu
penamanya lupe lah
area tu kalau time hari cuti, ramai pengantin lah
buat poto shoot
hehehe

Eyriqazz said...

Salam bro,

wah2...siap loghat terengganu.. I like it..hik3...InsyaAllah ada rezeki tak ke mana n if sambutan contest ini terus menggalakkan...i will try to propose more prizes with Haven restaurant..hik3,kami dah kamceng skit2...tapi tak janji lagi la....wait n see..hik3..

Yatre Hayati said...

mak ai...lobster dia boleh buat terangkat. puasa ni...T__T

J.M.R said...

alien: yeke..no wonder la..tmpt pon nmpk cm best jer

eyriqazz: tenkiu bro..alisya, sila cabut undi utk abg ye..hehhee

yatre: tau takpe, org pose takleh tgk lelama...:-p

Lagenda said...

Aaaaaaaagagaga...mak nk lobster dia!

Thanks tag mak nok!

Hezesuze said...

nak pegi ampang pun weols tak tau jalan huhuhu

mummysyafie said...

oh..akak di tag..jeng..jeng..jeng..

NUNU EERA said...

r u sure i kuat mkn.?