Friday, December 17, 2010

BUKTI dunia akhir zaman, BUKTI kiamat nak dekat. "Saya Gay, Saya OK"

 "Saya Gay, Saya OK"
..

Tersenyum simpul tonton pengakuan 'bijak' pandai Azwan Ismail. Syabas dan tahniah. Satu lagi revolusi baru dalam industri beliau. Pasni mesti berjuang untuk mendapatkan sokongan kerajaan bagi meluluskan perkahwinan sivil. Kan? 1Malaysia 1Jantina...~

*lihat dengan mata, dengar dengan telinga, fikir dengan mata hati...

29 comments:

baincardin said...

ni mmg dah tanda dunia akhir zaman.

Peri PiA said...

what the...

r we prepared ?

aTiKa aTeRkaH said...

otak singkat..mcm itu la...

alien said...

erk !!
gila

misti dia tak khatam sejarah kaum gay balasannya apa..

Lagenda said...

manusia2 yg gila nih..

Anonymous said...

nak mempertahankan diri , tapi bukan dalam situasi yang benar

moga dia dapat berfikiran lebih positif dan moga dia berubah..amin

h a n i e said...

kita mmg melayu..tp melayu itu bangsa. agama kita Islam.
takkan tak tahu apa balasannya nanti?

semakin mendekati kiamat dah kita ni..haihh..

lAl said...

keji siod berlawan pedang tumpul!!!huhu

Eazy Izzuddin said...

gile ah!
ohoho

Layans~
Terlalu Istimewa

Nor ' Atikah bt NorBaki said...

YA ALLAH.....mengaku tanpa takut betul la dia ni....sekarang ni bukan kita nak die takut dgn tanggapan dan herdikkan manusia tapi takut la pda ALLAH....islam lak tu...prinsip hidup yang tepat tapi jauh dari landasan.....sedih nye.,,,makin seram aku nak hidup dlm dunia sekarang ni.....

Dee said...

syabas...semoga menjadi gay yg tabahlah ye..

shaheila malek said...

perlu ke buat video.. erm.. manalah dia ni letak maruah keluarga...

sI tEDI said...

MasyaAllah.

semoga Allah memberi hidayah kepada dia dan kita semua.

Amin..

cik syazni said...

dahlah kurang kacak, suara pun macam lidah tak cukup panjang..GELI.

NenekPenne said...

oh my God, aku tak nak kutuk dia laa kan...

cuma aku harap YA ALLAH, BERIKAN LAH TAUFIK DAN HIDAYAH PADA MAMAT NI...

aku tak kisah tentang pandangan masyarakat tapi dia tu melayu, islam pulak tu... kalau dia melayu dan bukan islam...lantak dialah...

cian mak bapak dia dan kaum keluarga dia.... ohhh tidakkkkk

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

TAHNIAH azman!!! semOga kau menjadi GAY YG TERHEBAT di Malaysia!

p/s: kecian kat mak bapak yg melahirkannya. adesssss.....

maslinamansor said...

akal letak kat mana...

Hezesuze said...

list ahli neraka nie huhu

hans said...

gila tul mamat dalam video tu
ikutkan nafsu sangat sampai malu semua tolak tepi
haih

P/S : Mari Memasak Laksa Sarawak Bersama Chef Hans

nurul aziyana said...

bengong!
hahaha otak 1 sen

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

Astaghfirullah...dia tau tak Nabi tak ngaku ummat????? Ya Allah....jauhkan lah bala dari bumi kami ini.....

kella said...

astaghfirullah!! malunya! ada mak bapak ke tak ni? berani sungguh dia! dia ingat dengan bertindak berani begini, orang akan sanjung dia ke? mengucap banyak banyak...
moga Allah berikan petunjuk padanya..

Sharinginfoz said...

memang akhir zaman kan

cik helena said...

terang2 bende tu dilaknat lah azwan.adeh.semoga dpt hidayah..

enyheartsdiamond said...

siapa dia ney? tak kenal pun..

BeaN MorENo said...

what da hack!dia ingat jadi gay macam jadi skinhead!

Kaseh NazLieza said...

minta djauhkan dr pkra sbgini...smoga Allah bg dia pntunjuk..

Anonymous said...

anak sapaaa la ni?

sian kt mak bapak dia noooo...

sapa la nak doakn nanti....

SoutulMujahid said...

sy iklankan blog ni dalam entry saya pasal isu gay ni :)