Sunday, November 28, 2010

Tips Untuk Bapa: JANGAN BIARKAN anak LELAKI anda berperangai gini!!!

Ahakz..tajuk entri dah macam pesanan daripada seorang bapa kepada bapa-bapa lain jer..anak kucing jiran pon belum mampu nak jaga, apatah lagi anak sendiri, ngak ada lorr!!!:-p
Cuba bayangkan elok-elok je ko kuar pintu depan, tengok-tengok anak laki ko ngah menikmati sashimi katak..!!!..ok2..stop bayangan tu..ngeri shihottt...
Tahulah bapanya seorang photographer alam, tapi janganlah taksub sangat nak bagi anak terel dlm bidang ambil gambar nih..
Sedari kecil lagi dah nampak minat anak lelaki dalam bidang kejuruteraan elektrikal. Kalo ginilah cara pendidikannya, kompom, belum sempat amik UPSR, dah pergi.innalillahhh...~
Uiks..cepat betol baligh nih..Bapa borek, anak rintik kot nih..hahahaha...awasi anak anda ketika anda sedang bermesra dengan si isteri..
What goes around comes around..korang masa muda-muda luh, ada berperangai gini x?:-p..fikir-fikirkan dan selamat beramal...:-p
Yang ni memang patut kena perhati selalu. Gelap masa depan weih..Tau la nak jadi pakar bedah, tapi janganlah dibedah burung yang tidak berdosa tu..haru biru nanti..

Sekadar peringatan untuk kita bersama..walaupun aku bukan seorang bapa lagi..ya bukan lagi, tak lama dah nih..hahahaha...Sayangilah anak anda, sebagaimana bapa/ibu anda menyayangi anda suatu ketika dulu ( tidak ada kaitan ngan anak terbuang ye..heheheh)....

HAPPY WEEKEND UNTUK SUMER!!!! enjoice!

20 comments:

Lagenda said...

MIahahahahaaaaaaa.....
wallawei! Pecah usus mak gelakkan pic2 nih semua.

Wlupun mmg ada peringatan untuk semua pic ni tp mmg x thn dowww.

Paling x thn, pic bwh sekali tu..mmg gelak masa dpn dia nnt tu! Auuuuuww

Miya Omar said...

kelakar lah tengok gambar gambar tu, haha :)

Lelaki Ini said...

hahaha
sgt2 menakutkan!

Peri PiA said...

erk

enyheartsdiamond said...

yang paling penting sekali;

JANGAN BIARKAN ANAK LELAKI ANDA MEROSAKKAN GADIS-GADIS DI DUNIA :')

cikpia said...

arghhh!!! NGERI!!!!!!!!!!!!

Hezesuze said...

ceeess!! ngeri siut!!

ejum said...

dah sunat ke belum?,,skrg tgah musim sunat ni!

Heidi Shafiq said...

ngeri giler aksi pic last skali tu.. hahaha..

plain_jane said...

ish.. seram aku tgk pic2 tuh.. haha..

nadey said...

pic last tu ........ya Allahhhh mcm cite indon....anak setan kebal....mase berkhatan anunya xlut!!!!!!!!!!!! kihkhkih

azieazah said...

Doa banyak-banyak, semoga dapat anak yang baik dan mengikut kata..

Jangan asyik nak harap anak hensem macam bapa saja.. hehehe

Eazy Izzuddin said...

fuhh...
harap tidak...

kak ina kl (1) said...

oh dah lama gak ek beli camera besar gedabak ni...anak akak pun nak beli gak ni..mak dia gak yang menganga..


anak lelaki skrg suka berexperimen..tapi yg paling bawah tu akak seram...klu tu dah tak ada..nak jadi apa yer..

terima kasih sudi bagi komen kat N3 panas hari tu

baincardin said...

ekekeke...^_^'

cik EPAL said...

fullamak. yang last tu memang ahhh

Hashira Yusoff said...

hahaha,,,yg last skali tu mmg x b0le blah la! ^.^

Anna Boleyn said...

gile yg last skali tu!! huhu

Sharinginfoz said...

makan katak sodap ni..... macam2 le gambar bebudak ni

ardinihumaira said...

uisk budak2 ni... kelaka pon ado gak :p