Friday, November 12, 2010

Asal Hari Jumaat jer..MC!

Aku pon pelik gak, lately ni, asal nak masuk hari Jumaat/ petang2 Khamis je, mesti musibah datang. Harap2 bos tak sedar atau anggap aku hanya beli MC. Ello!! takmain la beli2 MC ni, klinik panel meyh,  kalo betul layak, memang dapatnya MC tu,takyah bayar satu sen pon. Tapi kenapa harus di hari Jumaat? Sebelum ni pon, Scene Terbang Di Atas Jalan pon berlaku pada petang Khamis, natijahnya pagi Jumaat, teruskan membongkang dalam simut. Best wooo...~
Sunyi je suasana di Klinik Mediviron Kota Damansara nih.sesunyi apek ngah tunggu ubat tu, terbatuk2..oh ye, kami lawan2 batuk, sapa kuat batuk sampai terkeluar kahak hijau, melekat kat dinding putih, dia dikira pemenang dan dapat MC seminggu...:-p
11.24am @ Klinik Mediviron Dr Pong& kawan-kawan ; see my eyes!!!. Cam pakai celak dah..hahaha..dengan tak shave, dengan tak mandi (sejuk giler pagi tadi, ujan lebat kan???)..siap leh hantar cik Nunu gi ofiz, then gi ambil custom album kahwin Che Zaliati, then baru gi klinik..sebelum jumpa doc, muka gini la, alahai cam lemah giler, bila je dengar doktor bagi MC, terus rasa cam, "alhamdulillah, dah baik dah nih..."

Terus plan nak buat apa petang nih? DCurve / Pavilion????..owh, sorang2kot..takmao, balik sambung tido lassss!!!!!

18 comments:

ciK mOt ©™ said...

bro
aku syak hang ni ada penyakit sakit dikala hari jumaat kut...baik hang p berubat...lalala...

J.M.R said...

cik mot : buatan org ke camana?:-p

NenekPenne said...

kalau tak jumaat MC, isnin pun boleh jugak....

Lagenda said...

waaaa...dpt MC lg yek?? Manyak syiokk woo lepak2 kat umah!

Mam obat rajin2 ye..

J.M.R said...

nenek: isnin taknah lg..takde feell..hahaha

mak : terpaksa pon..taknak sebenarnya..huhuhu

mummysyafie said...

demam tu tahu kot..esok nak sabtu..so panjang sikit cuti. :P

get well soon JMR!!

mama tisya said...

rugi mc ari jumaat sebab ms cpt berjln and lunch break lama bg org pompuan la

CGG said...

take care bro

Nor Lyana said...

tgk tu..sah..dan2 tau dpt mc tros rs sehat..hehe..aku pun camtu,sbenarye sakit nk rest..tapi sb tgg lama2 ni buat aku tros jd sehat

Hezesuze said...

ishh rugi nye uols kalo MC ri jumaat..huhu

pepun smoga uols cepat smbuh dari all penyakit ye

.s.o.f.i.a. said...

chettt!!! kecik2 monteng dok kat sickbay... dah besar beli MC... apa nak jadik junior aku sorang nie..... ha ha... best nya pitenah petang jumaat!!!!

J.M.R said...

sofia: mana pernah monteng kt sickbay dulu ma. slalu lepak bilik prefect jer..sy kan pengawas..muahahhaah

heze: bg setgh org rugi, bg sy untung kot..hahaha

layan: psycho je kot..huhu

CGG: tenkiu puan!

░♥si lampu neon♥░ said...

AMBOI2 MC YEEE

Anonymous said...

Great information! I’ve been looking for something like this for a while now. Thanks!

maCy said...

semoga semuanya baik2 saja ya

atty's said...

salam jmr..tu lah..dah mmg sakit..kalo tak doc tak kasi nya mc tuh..

J.M.R said...

neon: masa utk berehat ajer..

macy: yup, semua ok2 saja..

atty: betul, dh memang layak kot..:-p

NUNU EERA said...

cik nunu suke sbb arini g kje xkne ujan pun..:)