Saturday, November 13, 2010

Abang J*M*R mana?

Dapat MMS drp Cik Nunu, gambar nih..~
.
Her name is Zahra. Kazen cik Nunu yang kecik + kiut miut tambah ngan comel, ngan keletahnya yang tersendiri. 1st time jumpa dia kat Kuala Terengganu. Terkedek-kedek jalan, aku panggil tak nak datang pon..Malu+segan kot..wah kecik2 dah pandai malu segan ko...~ 

Tapi bila dah aku dah balik, cik Nunu cakap soalan yang dia gheti & selalu tanya, "Abang J*M*R mana??" Owh..tau lak rindu yek..hahaha...

Dah lama xjumpa si Zahra ni. Mesti soalan yang dia gheti dah tak tertanya kot. Lupa kot..eh, kanak-kanak biasanya mempunyai daya ingatan yang berpanjangan kan? am i rite? Sure dia ingat lagi kot....:-p

8 comments:

her kazen..;) said...

sebelum die tanya abg jamar die tny kakak nurul dulu la.. ;)

azieazah said...

Dia jatuh chenta pandang pertama ler tuh..

wakakakakaka!

Miss Rouge said...

itu namanya malu2 kucing! :P

J.M.R said...

nunu: tu sudah semestinya

azie: budak kecik pon dh pndai jatuh cinta ke..ihikhikhik

ardinihumaira said...

ololoooo...
beliau rindu kat JMR tuh heeee :D

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

comel..cantik rambutnya

ciK LyndaWawa igUana said...

comel...=]

J.M.R said...

baby: rmbut cantik ek..mak dia jaga sejak baby kot

lynda: kan...:-)