Sunday, October 31, 2010

Kelate Gomo Negeri Semile 2-1

Guano sek2 kelate pagi nih? Aku raso supo ngn dok bangun lagi eh. Nok wat guano, doh bulih cuti pree ari nih.  Rini cuti, pastu cuti lagi, cuti ngundi pulok eh. Beh2..Tahniah banyokk ko Red Warrior, de jugok sek demo gomo negeri semili 2-1, walaupon pado first half, keno tinggal so gol. Dok sio-sio ado sewo bah ke bukit jalil, balil koto baru penuh ngan raso banggo. Gomo kelate gomo!

hahaha..aku baca balik pon, aku sendiri yang pening ngan ayat kat atas tu. Takpe2..biarlah. Sapa faham, faham la tu. Tak faham pon, buat2 faham la ek. Pape pon, aku respek kedua-dua penyokong team Negeri Sembilan & Kelantan semalam, takde pergaduhan sampai bermati-matian, takde pergelutan hingga ada yang terkorban..alah, takat baling-baling botol/mercun katak tu, biasalah, kat memana pon ada kan.  Sampaikan kekadang tersalah baling botol air/ mercun kat penyokong sama team lak tuh..hihik..eh, korang penah tengok tak ada penyokong fanatik yang sanggup baling Blackberry/Iphone?? gile fanatik kot. Yela kan, dah geram sangat ngan pengadil, tak tao nak baling pe, seluk poket seluar, tu je yang ada, baling ajer la.....

Tahniah Red Warrior, berjaya gak julang Piala Malaysia. Dan tahniah gak untuk Negeri Sembilan atas  semangat juang & semangat kesukanan yang tinggi dalam Perlawanan Akhir Piala Malaysia 2010. Hari ni, dua-dua negeri cuti kan. So, selamat beristirehat dan selamat bercuti!!! 

3 comments:

ardinihumaira said...

hehe... kawe sedak duk cuti haghi nih. esok paghok buleh esemen nimbun2 la... huhu... sudoh doh la kawe

azieazah said...

Tak kira la sapa menang, yg penting dapat CUTI...hahahaha

Hezesuze said...

tahniah pada skuad kelate