Saturday, October 30, 2010

Hujung minggu ni, pasti cerita tentang bola..

Aku? Biasanya Sabtu/Ahad, jadual lagi pack drp hari biasa. Paling tidak pon, akan surfing/blogwalking tanpa hala tuju..
Tapi weekend ni lagi meriah kot. Ramai kawan-kawan dari Kelantan, ada di KL nih. Gomo Kelate Gomo di Stadium Bukit Jalil malam nih. Best of Luck deh..

set2 mu tengok bola jah deh. Jange wat bola doh la ngan sek2 tim so lagi tu. Ke masok surak kabar muka tu, sio2 jah..Kalu mene besa male ni, shek hen ngn tim so lagi tu. Biar napok semangak kesukane antaro penyokong. Bereh...

10 comments:

PinQib said...

kelate mesti meneeeeee

MyZone~theUn4given said...
This comment has been removed by the author.
MyZone~theUn4given said...

sero bereh jah male nih...:)

MyZone~theUn4given said...
This comment has been removed by the author.
Hezesuze said...

weols duk rumah sajork..cuaca pun mndung jek..besh tdo ni ahakss

Sharinginfoz said...

bola jangan tak bola

ken said...

piala malaysia! :)

Zulfahmi Abidin said...

johor dah terkeluar tak leh buat ape la kan...^__^


Terkini:
1.Hantu
2.Perempuan Dan Tudung Saji
3.Curang Itu Indah

Eazy Izzuddin said...

bola2...
xD

ardinihumaira said...

best nyo kalu kelatey meney pahtu buleh cuti. huuu toksey g skoloh esok :'(