Sunday, October 24, 2010

Baru nak naik jadi artis, sudah sound jmr23..agak2 kalo beautifulnara ke, ohbulan ke, ada berani dia sound tak?

Ohh..ada artis tak puas hati!!! Kenapa ek? Sapa nama? Juan Danza? Ingatkan sapa, skali klik link tu, terus pergi ke ||LINK|| sini..komen itu pon, akibat drp ||entri|| lama aku, 18Januari2010. Gosh..baru baca ka. Owh, blog picisan, tu psl berani sound..tak pasti lak, spesisi gini berani ke idak sound beautifulnara & sewaktu dengannya.

Kekadang tak faham ngan artis Malaysia, nak2 yang baru2 suam2 kuku. Baru satu dua lagu meletup, dah nak dessuppp vass, malas nak ckp. Pas abes satu dua lagu, terus senyap. Dah ko yang poyo2 bergambar sakan, then tak pandai nak simpan, bila kantoi, pandai la nak ugut2..wtf! bkn amik dr folder dalam lappy ko ke apa, aku pon copy paste dr orang punyer. ALah, kalo aku delete pon, rasanya dah banyak yang tersebar ke site2 lain. Nway, selamat mencari dan mengugut. Teruskan perjuangan dan pesan aku, KO PANDAI MAKAN, PANDAI LA SOROK..

oh ye, aku dah replace gambar baru kat ||SINI||, anything tak puas hati lg? opss..patotnya dah ok, sbb tu sumer takde pasal sesapa pon.. so, sesapa yang baru baca, mesti confuse pasal entri tu. sori la beb, nanti aku kena saman ke apa, susah lak aku nak kije. Lagi pon, dia kan artis, aku jurutera. Sapa la aku  ni kan..hukhuk..pape pon, Mendelete bukan bererti kalah....adios!

14 comments:

.s.o.f.i.a. said...

he he...... naseb bek dayang tak nah mai serang my blog suh buang all her personal pics..... banyak tu!!!

faymes blog ko yer junior, siap didatangi hartes lagi..... he he.....

nadey said...

artis ke tu???? xkenal pon! poyo gile artis pofuler lain xde poyo gtu! hahahaha

ardinihumaira said...

uuuuuuumak aiii...
maghohnyer dier..
agaknya beliau bengang kot. tu la nyanyi lagu bengang sangat ;p

hazman aka species1980 said...

rasanya gaya die nie terlampau nak buktikan die nie artis laaa.... tak ke mana je pun....

kisahsensasi said...

hmmmm..... diorang nie mane ade baca blog sgt.... rasanya ade la org report tue.. cemas la kejap....

░♥si lampu neon♥░ said...

wooo poyo gile laa mamat tu..soh mamat tu g main jaoh2 wehh

- zuriey - said...

smpai nak saman menyaman..dahsat tue..

Sidratul Muntaha said...

ni lagi sorang artis buntut dubuk.
muka dahlah cam indon.

ciK mOt (",) said...

segan mak...
salah sorang blogger yang mak suka komen adalah pemblogger yang fofular...
hishh...mak rasa malu nak datang sini lagi...

kesimpulan dari citer ni...
tahniah bro...mak nengok makin hari blog bro makin diminati ramai...hehehe...

teruskan berblog, peduli la juan tu nak kata per...:P

ejum said...

pergh tak lama lagi hang level2 beautifulnara lar nampaknnya..haha

lionteen said...

nsb la lionteen mmg xminat die

Ery Farieha said...

serius ke tu artisnye?

mcm tipu je

aahahaha

Anna Boleyn said...

hoho bapak lerr poyo gila akim tu. lagu tak de lah best pon. adeyy~

ada buat 1 entry khas untuk kamu dan lain lain. jom tengok kat sini :

Mission 1 accomplished! – Saya buat yang TERBAIK untuk balas jasa pengomen di HLN… XD :)

Sharinginfoz said...

memang blur....