Friday, September 3, 2010

Sapa tak setuju TOL FREE hari raya nih???

Yang akan pulang bercuti menggunakan kenderaan sendiri, pasti happy dengar berita tol free/tol percuma kan?
Ke ada yang tak hepi?
Kamu sungguh pelik kalo ada yang tak hepi kan...

||AKU TETAP HEPI WALAUPUN PULANG PADA SAAT2 AKHIR||

Walaupun ada yang cakap, hari raya Aidilfitri bakal jatuh pada hari Khamis. Wah..gitu..syahdu sedu sedan sampai-sampai di kampung sudah pagi raya. Sayup berkumandang gema takbir. Auww...

Ni la kije part time aku semata-mata nak kumpul duit raya. Gigih kan aku? Untuk korang gak kan. Eh, ada gak yang taknak duit raya ek?..takpelah...


psstt: ujung minggu nak kena sambung shopping lg ker? Saat akhir katanya..yelah....

7 comments:

ketingting said...

tol free nak.
duit raya pun nak.
tade cakap tanak pun. hehehe

ardinihumaira said...

err... kalo kasi tol free dan juga duit raya mungkin bertambah best :D hhehehe

shopaholic said...

tol free = nak..
duit raye = nak..
shoppin free = lgi la nak..;p

[z@ck] said...

hari khamis?
tak lama dah..

N U R U L said...

haha..heavennya kalau tol free...hope kalau tol free diteruskan sampai bile2x lagi bagus..takpun..say no. to tol!! hoho

.s.o.f.i.a. said...

rajin junior aku... he he...

azieazah said...

Raya Khamis? uishhhh... bukan Jumaat ker?

Saya lalu tol 1 jer. Kalu lalu 4,5 tol dpat free best gak.