Tuesday, September 7, 2010

MENU last day di perantauan..

Major menu aku sepanjang bulan pose ni. Mi goreng campur ngan bihun goreng & keuw teow goreng bersama ayam percik sos BBQ. Fuhh..gara-gara semua malas nak masak, dan aku pon malas nak memilih sangat, ni je yang selalu aku sambar di bazar Ramadhan. Janji kena ngan selera aku, hari-hari makan pon takpe. Tarak jemu okkey!
Ok..ni dessert lak. Almaklumlah, malam ni terpaksa berbuka sorang, last minit terpaksa cancel booking woo. Dessert pon main belasah jer, main tunjuk2 je kat bazar. Nampak cam sebab, maybe sebab kombinasi sos cili ngan mayonis kot. Dah cam bendera Malaysia, orang Indonesia mesti tak makan ni kan. hikhik..sodap makan panas-panas, kat dalam tu ada sosej.

Act tak kisah makan apa pon. Janji dapat berbuka dan kenyang. So, esoknya leh puasa lagi. Dan makin banyak hari berpuasa, makin dekat ngan raya. Dan dengan itu, makin dekatlah dengan mao balik kampung. Ohhoo..
Barang-barang sudah packing, skang sudah mao tido. Bila bangung pagi esok..taraa..dah leh cakap, 'petang ni saya sudah mahu pulang ke kampung....'...wah, best kan...

Selamat Malam...yang dah kat kampung tu, benti2 lah buat saya jeles..nanges kang!

2 comments:

ardinihumaira said...

dni lak semalam tibai 6 pinggan spageti.. hahaha.. makan tak hengat apo dah

NUNU EERA said...

maaf zahir batin ye abg pasal semalam..;)