Monday, September 6, 2010

Layanan selepas berbuka puasa...

Sllurrrppppp...pas berbuka, pekena  Caramel Macchiato pon layan gak kan. Dah tu, sambil belek-belek majalah tanpa perlu membeli. Oppss..yg buku kat bawah tu, tulisan dia pelik sket kan. Bukan aku yang baca, ntah budak mana le yg pi main tinggal je..
Nikmat giler skali skala di hujung minggu, di bulan Ramadhan, pas shopping dan juga berbuka puasa, dok lepak2 cam gini kan. Kurang-kurang leh gak slow talk / make some discussion pasal somematters kan. Sekurang-kurangnya, walaupun makin hari, makin sibuk, masih ada ruang & masa yang digunakan dengan penuh makna. Ececece...

10 comments:

Amieynna Amin said...

terliur lak tgk air tu..
nak gak..
huhu..

ejum said...

starbucks der :) memang bucks lar ..hehe

maslinamansor said...

lama tak minum...

lionteen said...

atoi..
sedapnye..

Filla ~ Kasihs said...

adoi..akak x leh minum caramel macchiato..konpem lari ke jamban!! hahahaha..

ezam said...

harga bley bekap makan seminggu tuh :))

Anne Boleyn said...

ecececey.. hakhak..len macam jer entry ni.

mummysyafie said...

tak lama lagi nak raya..lepas raya nanti leh la gi lepak lama2 kat starbucks.

atty's said...

terliur nengok air tu ..

~cik manis~ said...

naseb baek dah buka, tade lah terliur tgk air tu :D