Thursday, September 30, 2010

Kenapa betina itu tidak pakai baju?

Kerana, ianya bukanlah seperti kamo, ya kamo yang tengah membaca entri ini..
Namun begitu, ianya juga ada rasa malu gak..masih menyorok2 di tepi meja jati..
Owh..masih malu beraksi tanpa baju di depan lensa.

Tidak seperti sesetengah daripada mereka yang selamba apam balik je, beraksi tanpa seurat berang..tak percaya? try google tentang mereka dengan kata kunci pelakon berbikin, per*m*p*u** berb***l dsb...

Sekadar renungan dan analisis antara sifat haiwan & juga manusia...

boleh?:-p

Photo by : Nunu Eera

24 comments:

||| PöJìé PööH ||| said...

Alah shomelnyaaa!
Tajuk entry macam panas jer ;p

Love,
PojiePooh Abdullah

maslinamansor said...

dah taip... dan hasilnya failed!!!

Sebab ofis aku kalau perkataan lucah, terus diblock... hehehe

Sesumpah said...

COOOMELLL GILAAA!

Nina Nurziana said...

comelnye!!!!!!!!!

.s.o.f.i.a. said...

dah taip per*m*p*u** berb***l kat google............. google kata JANGAN MAIN2!!!! he he........

Hezesuze said...

wah tajuk tak bleh blah...cam bese weols trus carik kt gogle ujung2 nan ado...sudah kene block...ahakss!!

ThE HeLl PsYcHo said...

hahahaha..

fndrocka said...

ini true punya sarkastik

Hazzy Ishak said...

miss my kitty back home
huhu

~ ReD ~ said...

x teringin langsung search perempuan b**** tuu...heheh..apa barang tgok 'barang' sndiri?haha

Makanan Aka-Ala Fear Factor [Asia]. Ada Beranikah Anda Makan?

oranglidi said...

lawa bulu kucing ni.

FaTiN said...

kucing ni kannn, tersangat comel rasa nak culik bawak balik rumah je haha

da kitty's owner said...

itu kucing kite.. xleh culik.. :)

Suzanne said...

COMELNYA :D

ardinihumaira said...

cun la kucen ni. dni rasa nak culik dia ;p

░♥si lampu neon♥░ said...

malu nyeee iiiiiii ;)

Seimura said...

adehhh... comel banget kucing nya...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

nak buat jualan mega kot..sebabtu tak berbaju...kucing sapa yek

Sharinginfoz said...

malunya...namanya kucing kan

IxoR@ said...

tengok si kucing yg comel... tp isi entri mmg panas....

:P

cik helena said...

setuju ngan red,hehehe

tp kucin ini comel sangat laahhhhh sangta paham?

mummysyafie said...

tak berani nak taip pakai pc opis..kang kena spam terus

Anna Boleyn said...

comel gila! wahh~ pandai cik nunu kita snap pic. cantik!

baincardin said...

panas je tajuk entry nih.. hehee...^_^'