Wednesday, September 15, 2010

GADIS FOR SALE sempena aidilfitri 1430h!!!!

Setahun sekali beraya, berkumpul ramai-ramai pas lama tak berjumpa pon layan gk kan. Lagi layan kalo jumpa sepupu sepapat yang sama jantina, so leh borak lepak topik-topik sekepala, nak cakap guna bahasa agak kasar pon takde la berkira sangat berbanding ngan sepupu pompuan. Kalo ngan sedara-sedara pompuan ni, cakap pon nak kena bertapis sangat, salah cakap, terasa hati la, merajuk la, meraung melolong la..aisey...
Aku pon agak kureng faham kenapa sebelah famili aku, nak2 belah ayah aku, sedara perempuan lebih ramai berbanding ngan lelaki. 80% sepupu sepapat aku adalah perempuan, 20% je lelaki. Sampaikan ada satu famili makcik aku, semua girls. Faham? Aku lagi lah tak faham...~
Abaikan yang lelaki tu, itu pakcik aku, sebelah ayah aku. Yang lain2 tu sepupu aku, yg paling tinggi tu adik aku, dan baju biru tu adik bongsu aku a.k.a penternak kucing yg berjaya!!
Yang ni lak sepupu sepapat aku belah ummi aku. 80% adalah pompuan, sepupu laki aku yang ada pon yang masih kecil2 halus, kalo nak ajak lepak kedai kopi kat kampung pon, memang takla, sebab bawah umur!

ON SALE gak ke tudung merah ni? Jugak sepapat aku, degree holder biz managament&pengajian Islam.Leh jadi usahawan muslimah kot pasni.
Yang berbaju kurung tu sepupu aku yang tergedik. Yang dipeluk tu bukan sepupu aku, walaupun tu dikira berjantina betina. Oh ye, bukan aje aku pelik nape banyak sedara aku gurls, aku pon pelik gak nape kucing-kucing kat umah kat kampung tu banyak yang betina. Ada kaitan tak? huhuhu..
Korang lak camner? Trend jantina sedara mara,tak kira sepupu sepapat korang ramai yang laki ke pompuan? Ada nah terpikir tak kenapa?

Alah, buat apa susah nak pikir nape sedara banyak gurl kan, kan tu sumer kejadian Allah swt..mesti ada hikmahnya kan..seb baik gaya aku tak macam girl gak kan..auwwwww....:-p

11 comments:

a kl citizen said...

sebelah suami ramai yang lelaki.....

sebelah saya, balance.

selamat beraya....

ardinihumaira said...

sepupu dni ramai perempuan. tapi kucing2 adik dni jantan belaka. hehe

Nina Nurziana said...

nice pic ;)

sepupu jgk..(it's was) ;p said...

xpela.. nnti yg gegurlz ni sema da kwen dpt la awk sepupu lelaki plk..;)

Kaseh NazLieza said...

amboi2..sesuka jer nk jual ank dara org ea..babap kang!!!

cik helena said...

selamat hari raya kamu!

lionteen said...

adik bradik lionteen,semua pmpuan..
7 orang lg..
hehehe

Sharinginfoz said...

memang ramai pompuan sekarang ni kan...

Anak Serina Ngan Umie Aida

.s.o.f.i.a. said...

me nyer family best....

uncle belah papa SEMUA anak pompuan.... 5 orang.

uncle belah mama lak SEMUA lelaki.... 4 orang.

my family 5 pompuan 2 laki....

total brapa ek?? kira la sendiri....

Lagenda said...

ranai tol kaum hawa kat sini ye??

Wan Gerrard said...

Ramai gadis, Gerrard suka =P