Friday, August 27, 2010

Salam Nuzul Quran..

Semoga semua memperoleh keberkatan di hari ini..

Btw..korang cuti tak? Aku cuti nih..weee~

Oklah..mao sambung tido....

Jap nak tanya, pe kes yg ramai dok bercerita pasal rakyat Indonesia nih (sambil terasa nak ikat bibik indon umah kat tiang dapur tu..)..meh stori mori sket..bangun tido, kita diskas balik...

10 comments:

~ ReD ~ said...

aku kerja!!! waaa!

PERHATIAN!!! Friendly Blogger Award Untuk Blogger. Sila Amik!

Review Filem Vampires Suck

Backlinks Boleh Meningkatkan Jumlah Trafik Ke Blog

Mak Su said...

saya kerja

ejaMaria said...

jgn la naya bibik tu... dia baik - berkhidmat utk kamu juga... :)

biar diorg buruk perangai... kita jgn ikut perangai buruk tu... puasa... :)

ejum said...

aku cuti smpai raya pon cuti pon boleh..haha

Jom usha entry terbaru kat sini E J U M

NuNu EeRa said...

i pun sma dengan ejum.. cuti smpai raye.. baik ati boss kitorg..;p

monica said...

x da cuti..tapi minggu dpn da start cuti raya.. =P

lionteen said...

beshnye cuti..
ganu pun cuti jugak,hr jumat kan..
hehe..

xtau la lak sal indon tu..

azieazah said...

Bila Sngor cuti KL yang jem teruk. Salah sapa tuh haaa?

.s.o.f.i.a. said...

cik junior, sila baca paper... geng indon piket kat kedutaan malaysia di indonesia kes penangkapan warga diaorang kat pesisir laut kita...... diaorang calit najis kat bendera malaysia..... tapi rasanya ur maid tak terlibat kot.... he he.....

btw, senior cuti jugak rini.... =)

mummysyafie said...

putrajaya keje gak..