Sunday, August 15, 2010

Perlu ke nak maki hamun BULAN RAMADHAN???

Saudara saudari yang dihormati sekalian, baca & amati isi yang tersurat dan tersirat..
 
||klik imej untuk tumbesaran||
Kadang2 nak tergelak gak baca benda2 gini. Kreatif lak idea nak buat draf kitab baru. Dia tak ingat kot, sekali datang tsunami, semua benda tenggelam..Nauzubillah..

Bercakap menggunakan akal, dan menaip pon menggunakan akal. Jangan semata-mata menggunakan papan kekunci yang murah sahaja. TQ


27 comments:

mystd said...

x jadi pom tumbesaran...

ejum said...

megucap panjang aku baca komen diorang..mcm ni pon ada..islam ke diorang tu?

Nina Nurziana said...

dah xde keje lain dorang nih.. hish!

~~ciklinn~~ said...

hishhhh budak mana nieee... sgtt %%%#@ hahaha.. bulan pose xleh maki

@juera said...

kata2 nya mcm bkn org islam..emmm..

Hamzah Ian said...

alahai..

Hamzah Ian said...

alahai..

perempuan said...

duh!
melampau.

.s.o.f.i.a. said...

bulan ramadhan tak elok maki2.... tapi kalau maki2 bulan ramadhan tu lagi teruk hukumnya......

a kl citizen said...

macam dah bukan islam je... tapi tak berani nak kata gak...kan

E K A said...

confuse la.dia ni islam ke tak.ke murtad.tak paham

ejaMaria said...

akhir zaman... nak buat mcm mana...

nawar said...

kesiannya dia. moga2 dia dpt hidayah satu hari nnti.. T__T

MiszNoRuL said...

macam2 ada...dunia sudah hampir kiamat..

ezam said...

ramai je orang2 kitayg macam ini sekarang ni......


hrmmmmmmmmm

GreenJade said...

moga si mangkuk itu mndapt hidyah..dh jauh menyimpang tuh

idup suka menyumpah2..tu psl yg jiwa x tenang gamaknya

ups..salam singgah dik

CAHAYA said...

Haha. Kesian si Salleh tu. Berlagak macam kafir. Tapi tak ke mana.

lionteen said...

ish..
teruk tul la mamat tu...
ade hati lak nk wat kitab2 ni...
ntah pape..

cik helena said...

Astagfirullahhalazim..

Matjoe said...

biar laa, ni semua nakkan perhatian.

Mummy Hanny said...

bersyukurlah kita masih merasa nikmat islam...

atreyu strange said...

mane bro tau dia pakai papan kekunci yg murah? hehehe..

maslinamansor said...

Islam ker apa dia nie?
Orang dah tiada tiang agama...

atty's said...

nauzubillah ..baca komen diaorg nie.insaf ..rasanya .

Eazy Izzuddin said...

huhu
x patut x patut...

mummysyafie said...

dah terpesong akidah budak ni. kalau la mak bapak nya baca, tak taw camne perasaan diaorg..ish..ish..ish..

enyheartsdiamond said...

teruknyaaa :'|