Wednesday, August 18, 2010

Gejala buang bayi. AMARAN : JANGAN BUANG MERATA-RATA

Kan lebih elok daripada dok buang merata-rata. Tepi sungai la, tepi longkang la, dalam longkang la, dalam tong sampah la..kesian kat budak tu..Hukuman skang tetap sama. ke TALI GANTUNG la jawapnya..

* a picture can tell a 1000 words...

12 comments:

lionteen said...

punye la rmy org buang bayi smpai siap ade tong lg..
sedey tul...:(

~~ciklinn~~ said...

hishh hishhh.. penuh n padatt tong hat hujung tu nanti.....

heranlah ciklinn... sakit bersalin bukan nyer sikit..sanggup buang tu... adoiii....

Eazy Izzuddin said...

mmg ptut kene hukuman sape yg buang bayi
huhu

cik helena said...

baguslah tu ade tong macamtu..huhu


moga saya tak tergolong dalam insan tak berhati perut itu :)

maslinamansor said...

tak dak hati perut orang yang buag baby tue...

.s.o.f.i.a. said...

perangai macam haramJ...... patut ada jugak tong sampah untuk orang2 macam nie.....

ejum said...

ape nak jadi..ape nak jadi..smpai sekarang makin teruk lagi (lagu)
hehe..

gejala yang makin kronik...
kite perlu berdoa sentiasa agar manusia2 ni sedar atas kesalahan mereka

mummysyafie said...

sepatut nya ada satu lagi tong untuk orang yang buang bayi tu.

hazman aka species1980 said...

kejadian yang semakin menjadi2x....

kisahsensasi said...

aduyai... sampai kartun boleh buat tong khas....

are roLL said...

kalo bole tong tu di salur ke hospital terus...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

apa kita buang mak bapak budak tu pulak