Thursday, August 12, 2010

The Apartment KLCC & PreScreening THE EXPENDABLES by NUFFNANG

Wah..excited giler bila dapat invitation untuk Special Screening THE EXPENDABLES. Tengok trailer beberapa saat pon dah cam best giler je. Untuk kaki wayang cam aku ni, memang suka la kalo dapat tiket wayang ni, nak2 kalo free je kan, sapa tak suka woii..Lagi best, tayangan start kol930pm, cun ah!, sempat lg bertarawikh 8 ni. Wasatiahkan dalam amalan seharian, tak salah pon kan menonton wayang di bulan puasa, kejap je ma....Act tak sangka pon dapat invi yg ni, coz aku antar komen yang terlalu pendek berbanding ngan blogger lain, juz aku antara yang terawal submit lah..dah rezeki agaknya kot..


Dah antar confirmation email untuk The Expendables, masuklak email untuk jemputan Majlis Berbuka Puasa @ The Apartment KLCC. Huyoo tengok menu, cam leh mamam & kenyang sampai ke waktu berbuka esok hari. Tu kalo tengok menu la, acu tengok date la. Hambek, date yang sama ngan screening The Expendables, time&place je lain. Mampu ko nak berkejaran dari KLCC ke e@Curve dalam masa sejam? Aku memang tak larat le woii..takkan aku nak puasa penuh, tapi solat Maghrib berciciran kan? Tak patot..tak patot..nak tak nak kena pilih satu je la..

korang rasa aku pilih yang mana satu malam ni?...




bukan contest atau tekateki apa, cuma soklan yang dah de jawapan je, terang lagi bersuluh orang cakap...pape pon, THANK YOU so much to Nuffnang atas segala bagai jemputan..:-)

17 comments:

Ery Farieha said...

berbuka puasa
sebab makan free dan best dan mahal!
hehehehehe

daydeck86 said...

berbuka puasa ler
wayang murah jerk

aku rasa aku hantar mail awal dari ko n jard tapi aku tak dapat. tak da rezeki

mummysyafie said...

tak ajak akak sekali ke JMR? wink..wink

JAI said...

Berbuka puasa sebab aku pun kat sana nanti..hehe

lAl said...

Makan!!! aku taw..itu pilihan ko..ahahahaha

atreyu strange said...

bukak puasa weii. the apartment best tuuuu.. hehe..

cik helena said...

tak dpt yg berbuka tu :(

Sharinginfoz said...

tahniah seronoknya dapat kan

cik karipap said...

dua2 bukan rezeki kite..:( so boleh la wat tarawikh full kan abang..?;)

~~ciklinn~~ said...

makannn makann dan makan... benda paling best didonia.. makan... hehhehhe

darkbatman said...

sonok giler bro.. double invitation..ak gak xde satu pun.. sbb ak xleh nk g berbuka puase 2..hehe

afzainizam said...

♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
----==--Ramadan Mubarak---==----
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥
Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.
Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..

eqbalzack said...

salam...singgah bace blog tuan jap...hehe

bila tgk superbike tu, teringat zaman2 muda dulu...bawak zxr250 dan naza blade 650....skrg dah pencen semua tu...hehe

eqbalzack said...

salam...singgah bace blog tuan jap...hehe

bila tgk superbike tu, teringat zaman2 muda dulu...bawak zxr250 dan naza blade 650....skrg dah pencen semua tu...hehe

Shidi Shah said...

perh..
bes giler..


.::shidi::.

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah bestnyer dapat jemputan

lily lotus said...

orang glamor gitulah...