Friday, July 23, 2010

“Tekken is in the Cinemas!!”

Episod FLASHBACK bersama Namco TEKKEN di depan arcade game bermula lagi!
Dari arcade game yang kn guna token, sampailah ke PLAYSTATION 3, TEKKEN adalah game series yg tetap di hati, what a series fighting series!!! 


Sangat tidak sabar aku menunggu movie ni, coz aku adalah salah seorang pengikut setia game series TEKKEN. Kini, ianya di skrin cinema. TEKKEN - The King Of Iron Fist Tournament bakal menggegarkan alam fantasi aku skali lagi. Survival is NO GAME, di alam realiti tidak sama di dunia fantasi. Aksi-aksi battle Jin Kazama, Christie, Mishima, Kazuya Mishima, Marshall Law, Raven dan ramai lagi kini di depan mata aku.

Watak favourite aku tika berjuang dalam games, JIN KAZAMA!!! Dan juga menjadi favourite aku dalam TEKKEN The King Of Iron Fist Tournament 2010 ni!
TEKKEN di alam realiti adalah berbeza dengan alam fantasi. Dengan garapan drp Dwight H.Little, aku pasti aksi-aksi Jin Kazama dalam usaha menuntut bela pasti lebih menarik&ditunggu-tunggu. Jin Kazama adalah hero dalam citer ni ok. Jin Kazama adalah pewaris The Devil Gene & mahu menuntut bela atas kematian ibunya. Untuk itu, Jin Kazama perlu membunuh Heihachi Mishima(ada sesapa jadi favourite watak nih?), dengan hanya satu cara iaitu perlu menjuarai “King of Iron Fist Tournament” a.k.a TEKKEN. Niat baik Jin Kazama yang buatkan dia jadi favourite aku! Walaupun sedar dalam dirinya mempunyai unsur-unsur kuasa jahat(The Devil Gene), tapi dia tetap mengawal dengan baik setiap langkahnya. 

My only 1 favourite character, JIN KAZAMA will be The King Of Iron Fist Tournament a.k.a TEKKEN!!!

Aku bet, ramai yang tidak sabar untuk layan movie ni kan. Nak2 follower TEKKEN game. Aksi battle series cam best, sila tengok trailer movie ni okkey.


Courtesy of GSC Movies, 50 pairs Nuffnangers will have the chance to watch Tekken 2 days before its official release date.Thanx Nuffnang&GSC for this chances!

Untuk trailer&lebih synopsis, sila ke ||NUFFNANG||.

3 comments:

maslinamansor said...

wahh... hensemnya...

Sharinginfoz said...

teringat main benda alah ni dulu2 kan

bspotgurl said...

ohhhooo mmg tak sabar nak layanz movie nih