Friday, July 23, 2010

Pagi-pagi layan video Agnes Monica bogel?

Selamat pagi. Nak hambek!

Pekejadahnya layan video Agnes Monica pagi-pagi nih, dah le pagi Jumaat. Nak layan, carik tempat lain, kat JMR23.com setakat ni takde lagi tempat untuk download video tu. Tak tao la kot2 pas solat Jumaat nnt ada lak kan. Huhuhu..

Pelik tol ngan bangsa Nusantara ni, gambar orang mandi berbogel pon nak kecoh2. Macam la kamo tu taknah mandi berbogel. Kesian si Agnes Monica, tak pasal-pasal jadik mangsa lak. Alalala cian dia..Jangan nanti tetiba timbul video cam Ariel Peterpon dah le ek..

Dah2..biarlah Agnes Monica nak mandi berbogel ke separuh bogel ke, yang ko pi intai naper? Aiyoo..carikla video best2 sket, cam Ariel Peterpon & Luna Maya ke, baru la berbaloi-baloi..hahahhah
Eh, gambar kat atas ni sapa lak? Agnes Monica ek? owhh..patotlah ada orang dok sibuk-sibuk nak carik video bogel dia. Iskh2...hahahaha..

*Penting: KATA MANAGER AGNES MONICA, ITU BUKANNYA VIDEO AGNES MONICA;

“Enggak mungkin itu Agnes. Tanda lahirnya saja beda, Kalau dari logikanya, enggak mungkin Agnes mandi pakai make-up,Setahu aku Agnes itu kalau mau mandi cuci muka dulu,”

*Tak penting : " Ala, dulu Luna Maya pon cakap gitu..."..hikhikhik

*Kesimpulan : Korang, takyah la buang masa pi carik video tu. Carik video lain ye...

7 comments:

NenekPenne said...

lerr... gambar vogel dia mandi pun orang kecoh... laaa hai...

betullaa..yang nak pi skodeng tu naper....

lAl said...

beklah.. Kena lagi!!

diraja22 said...

alahai..

Zulfahmi Abidin said...

haha..btul3...ala biase lah.bile tgh isu aril pornografi tuh.semua nk cerite pasal porno.bile kluar pasal buang anak.semua nk buang anak...bile kes culik..semua nk culik jugak..bia lah..bnde nie dah immune dah dgn persekitaran kte skrg.abaikan.....



tapi klu dapat tgok best jgk.lols


Entry terbaru Fahmie:
¶ Tutorial : Online Percuma Menggunakan Maxis dan Opera Mini
¶ Setting Handphone Full Coverage
¶ Lokasi Pergambaran Transformers
¶ Muka Cantik Soalan Bodoh Yang Ditanya

Fifi Rahmat said...

haha. jadi takde la yer? hahahaha

bspotgurl said...

agnes monica mmg sexy

mummysyafie said...

donia..oh donia..