Thursday, July 1, 2010

NUFFNANG: tetiba je ilang sumer duit aku!!! Best gilerr!!!

Pelik..sampai je ujung bulan, duit terkumpul jadi kosong. Duit terkumpul jadi kosong je, hujung bulan le tu. Kosong je, hujung bulan le tu duit terkumpul. Kosong je duit terkumpul tu hujung bulan le tu. Paham? Pening?..hahahah...

Ni le hobi terbaru aku bila tiba hujung bulan. Hobi tekan butang cashout!!! Kadang2 tengah bulan dah tekan butang cashout. Suke aku le!! Pas tekan je butang cashout tu, automatik RM tukar ke nombor 0.00..suka suka suka..huh~! sedeh ok...tapi tak sesedih sapa-sapa yang kena potong buffered earning dia bila ilang status Gliterrati. Sabar no...~

Sapa kata kat dunia ni ada kije goyang kaki je dapat duit? Giler! Penari kelab malam pon kena goyang tangan gk maa kalo nak dapat komisyen lebih..aku tak suka sgt goyang kaki nih, goyang bontot pon tak best gak, goyang lutut lg la tak mao, simpan masa kawen nanti lah! Goyang jari menari di kekeyboard pon best gak per, leh gak dapat habuan barang seratus dua. Lepas la nak makan McLunch untuk dua  bulan tetiap kali lunch okkey..takmo2.nnt makin gemoks!.makan nasi campur mek kelate lagi berbaloi kot....

See.arini hanya ada RM 0.00..dah leh buffered earning tu satu jer. 2minggu lepas meriah je menari-nari kat kolum sponsor tu, alih2 minggu ni senyap sepi. Hampehs. Bak kata si Tedi, kena mandi bunga kasi wange. baru BE melambak. Tolong mandikan utk aku skali gak bley?? Apa la yang dok melalut ke laut nih. Rasanya di hujung-hujung bulan cam semalam tu, ramai je yg gatal tangan nak cashout kan. Natijahnya, tinggal Rm0.00 la utk hari ini. Takpe2, leh usaha lagi kan. Meh le kita menari goyang jari untuk masa depan yang lebih cemerlang, gemilang & terbilang. Yehaaa!!!!

Harus bersyukur dengan apa yg terjadi. Eh? Ye2, dah tak sedih lagi. Hujung bulan ni harus hepi lagi. Huh, mcm la aku sorang kan. Ramai lagi yang akan melonjak kehepiaan ujung bln ni bila tiba sekeping kertas.  Apa kukisah..hahaha. Tapi bulan ini sudah tiada contest projek Alpha. Aiyoo, Harus membajak guna kaedah lain lorrrr.....

** Sumer orang mampu mengubahnya!!! Thanx 4 blogger yg share tips berblog. Sharing is Caring!!!**

19 comments:

White Bird said...

gila babas la masyuk la bro..

belanja la saye aiskrim..

kan syok jadi otai mcm JMR

cik helena said...

belanjeee belanjeeee!

- zuriey - said...

banyaknya...nak sikit..hehe

~ ReD ~ said...

aku br je 1st time cashout semalam..ngeee...:D

.s.o.f.i.a. said...

wah.... masyuk!! harus kena pow nie.....

Ieda Al-Habsyi said...

giler tekan butang cashout pe? hehhee! takpe2 janji masyukkk, byk tu lapan ratus lebih, congratzz bro! best dapat cashout tetiap bulan :)

@juera said...

wah best r..ak kn ujung thn pon lom tntu leh cash out..x smpai limit..ekeke

JAI said...

Perghh..gila kentang potato chip tu bro..hehe..masyukkk..kena rangka mcmmana nak buat duit lepas PA2 punyer contest dah abih...

SHIKIN said...

ada lah JMR org keje goyang kaki dan dapat duit, tau sape? tukang jahit lah..hehee...banyak baju, lg byk dpt duit.ape2 pun, teruja nya tgk cek tu. bole lah kongsi tips sambil makan aiskrim kat mac D.

JMR said...

shikin: btol gk tu..goyang kaki le tu kan..hahaha..btw, tu bkn cek,cek bln dpn bru dpt ma..hhuhuh.

Sharinginfoz said...

tahniah.... memang banyak tu.... berapa lama kumpul tu????

Memang Carrefour Silap

kenwooi said...

cool.. now wait for it =)

annadzirah said...

fuhh.
8rat.
hahahaha.
bak mai 1rat leh x??.
d:


=====================================
ENTRY BARU > Peritkah Putus Cinta?

enyheartsdiamond said...

gila kayaaaa! apa lagi? belanja lah :D

Ery Farieha said...

gilaa kau
800+ dalam sebulan ke?
aku pengsan~

alvin takda umah harga 8juta said...

salam bro..

jgn lupa zakat juga..



nge~~


1st tyme sampai sini...

darkbatman said...

wey, byk giler earning ko..jelessss.ahaha.. bper lame bro nk dpt rm800 2?

sI tEDI said...

aku mandikan sekali bukan mandi sekali.
aku mandi bunga kau mandi air longkang sbb earning yg kau cashout dah melambak!!

ha ha ha!

mummysyafie said...

wah..banyak nya..leh belanja kepci