Sunday, July 25, 2010

GOSIPARTIS ||Berjalan2 sambil tengok gambar bersama Vanidah Imran ||

" Cool nih.." kata Vanidah Imran.

" Terima kasih..itu gambar saya, motor tu kawan saya punya.." kata JMR.
lalu datang Nabil..

" Wa luh pakai motoh ni gak..dulu la.." kata Nabil sambil blah gitu dok kunyah ayam goreng boxing.

" Tapi motor lu ada kat luar tu kan, kaler puteh, tahun lahir sama ngan wa punyer..kena ujan tu..cian..." kata JMR sambil tak layan Nabil, layan kak V lagi best..

hahahaahha

Sekalung penghargaan untuk photographer ni. Leh kantoi nak captured gambar tapi tak detect. huh..berjaya gak Afdlin Shauki kenakan wa.

Eh..korang tengah baca ke? Tak paham ek. Takpe2..esok aku update pasal event ni ye...Ngantok la..esok banyak gi kilija...

||tentang gambar di atas||

Selamat Malam.......

15 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

xbapa nk paham..

hakhak

Nina Nurziana said...

bestnye!!!!

Wahidah said...

tk phm ...next entry plz...:)

naz said...

jeles gua

Ery Farieha said...

agak ar
x bpe nak paham
hohohoh

Sharinginfoz said...

bro memang gempak

ardinihumaira said...

whoa... kak v!

maslinamansor said...

gambar yang jmr tunjuk tue bukan yang terpilih dalam cuci the musical ker?

relevan said...

Lu artis gak ke?..

- zuriey - said...

jelesnya tgok jmr bergmbar dengan vanidah..suka gak dengan vanidah

bspotgurl said...

ermm, tak brape nak faham dgn entry kali ni :)

Ouled Kenitra said...

bro, upload gambar ramai2 smlm.... tq

mummysyafie said...

naper pic tu leh ada kat situ??

enyheartsdiamond said...

i adore her! she's sweet :D

Ouled Kenitra said...

bro, sampai hari ini saya masih menunggu di kotak mel gambar yg saya pinta dahulu.....