Monday, June 21, 2010

[MOVIE] leh tak nak kasi 5 bintangS utk KARATE KID & THE A TEAM ???


Huh..dah seminggu tengok, baru nak review kat sini. Perlu ke nak review memanjang kat sini lagi? Tak kot coz banyak dah entri yang review pasal nih. Yup, sebelum korang beli tiket untuk tengok muvee2 lain, better tengok citer ni luh. Sama gak kalo nak beli dvd haram tu, pilih Karate Kid luh sebeluh pilih Lagenda Budak Setan..hahaha.. 5stars untuk KARATE KIDS. Mana tak 5stars nyer, dah lebih USD55m kutipan tiket kat US lorr..agak-agak kat Malaysia nih berapa la kutipannya lak kan?

 The A Team pon 5stars gak ke? Yup, suka hati aku lah nak bagi baper star. Sebab aku dah tengok & sesuai dengan jiwaku. Ahakz.. Kalo korg rasa Karate Kid leh release tensen, The A Team pon boleh gak. Tapi scene dalam The A Team lebih banyak gelak dari series. Moral of the stories lak sangat kurang berbanding dengan Karate Kid. Ngah berperang pon leh wat lawak dowh. Tensen aku!.hahaha..Kalo korang nah tgk drama siri The A Team, make sure tak terlepas tengok filem The A Team gak. Gelak sampai pecah perut tengok gelagat Kapten Hannibal, Faceman, Baracus & Murdock
 
AAhh..tak guna gak nak cakap panjang2, kalo tanya suggestion aku movie apa wajib tonton untuk minggu ni, The A Team lah. Make sure korang tengok selepas tengok Karate Kid, tak pon tengok The A Team dulu baru tengok Karate Kid. Tak pon, suka hati korang lah.. Paham? 

Untuk full plot..sila ke ||SINI||

21 comments:

h a n i e said...

dua² citer tak tgk lagiiii T_T

JuLia d BuBbLes said...

boleh2. masa hari both movies di kuar kan (10 june) i went for a movie marathon, tgk LBS, A Team, Karate Kid. hahaha

LBS - as a pembaca setia, menyesal, kecewa!
A Team - Selain dr ke'hot'an Bradley Cooper, cite die actions but funny. gile penat gelak!!
Karate Kid - Smith was good. Jackie was good. fun! cume... dorg blaja kungfu.bukan karate.. -_-"

JMR said...

hanie: kn tgk le nnt..

julia..wow muvee marathon tuh..tp LBS series x besh kan?..seb baik tak tgk lg..hahaha

Matjoe said...

aku teringin nak tgk a-team.....
masa tarak...

JMR said...

matjoe: masa lapang harus dicari...~

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

karate kid memang best gilerrrrrrrrrr

~ ReD ~ said...

akhirnya...;))

gooseberries said...

dua2..xde harapan nk tgk.. tggu gaji..huu

~ ReD ~ said...

bro...ada award untuk ko..:D happy fathers day ;p

JMR said...

red: aku dh agak dh..heheh..sori la..takde mood nk review psl movie ni..byk yg dh buat..at least ada gk n3 psl karate kid kan..

daniadanis said...

ya..mau tonton jugak setelah bc manyak komen +ve..

ejum said...

rajin gile ko tgok wayang..bile nak blanje aku skali?..haha

Frodo Baggins said...

A-TEAM!!! bg 10 bintang pown wa x kesah! hahahahha. layan abisss


>>__<<

sayangsayangibu said...

JMR
memang best layan cerita tu, akak bawak anak anak, diorang sangat suka....
ada pengajaran di sebalik cerita

Redbloodsnow said...

alaaa..jeles dh ko dh tgk bro. aku dua dua lom tgk taw. sadis ah..hehe

darkbatman said...

aku dh tgk karate kid..agak best tp A team lom lg.. since ko ckp mcm best, ak nk g tgkla..hehe

ravishingpeacock said...

lum berkesempatan tgk karate kid tp rsnye knpem best

oh nada said...

karate kid mmg 5 star. esok nak tengok Ateam plak. yey!

JMR said...

ejum: sponsor wayang aku byk weih..tp sekeping2 jela bro..ade lebih, aku kasi ko la..hahaha

Lagenda said...

5star je utk karate Kid? Mak bg 8 ni ape case...Terlebey sudah mak nih...

Kujie said...

Kak Jie lom tgok cerita ni, jadi tak de bintang..hehehe