Sunday, June 27, 2010

[MOVIE] KNIGHT & DAY

Sapa suka Tom Cruise, angkat tangan!!! Sapa suka Camreon Diaz, angkat tangan!!!SAYA!!!SAYA!!!SAYA!!!..What a SEMPOI movie..combination of action+humor+story+romance !!! Tapi aku pon tak pasti, apakah motif citer nih. Aksi dah banyak, kissing2 dah  banyak, tapi at last, terpikir gak apa benda yang En,Director cuba sampaikan? Action comedy secene antara Tom Cruise & Cameron Diaz serious menjadi. Lagi best daripada Vanilla Sky yg ntah pape dulu tuh. 

Apa benda Zephyr tu sebenarnya? Mula-mula pasti penonton tertanya, sapa yang betul sebenarnya, agen-agen CIA yang betul, ataupon Roy Miller yang betul? Roy Miller lak kekadang cam melampau lak dia nyer kemampuan beraksi. Ligat & pantas je gerak geri si Roy Miller nih. Cameron Diaz yang memegang watak June Havens pon terbaek dalam casting kali ni.
Penat weih taip panjang-panjang. Ginilah, kalo orang tny baper rating, aku kasi 3.76 drp 5 bintangS. So, atas korang la nak layan ke takmo layan..skang ni wa mao ke Pantai Timur..yehaa!!! Bye-bye KL...

3 comments:

kak ina kl said...

salam...skrg ni dah krg minat artis mat sallehlah..minat artis korealah pulak..

ishhh tak senonoh betullah..klu btl dia..mesti tak lama keluar cer dia ni.

akak sokong argentina, brazil, england, germen, japan..

Cik Akma said...

pntai timur ke mana? hee~

.o r k e d. said...

pelakon dea best kot. na sgt tgk tp tgk la cne. pntai tmur? wahhh.. na ikot!!