Sunday, June 6, 2010

Binatang pon sayangkan anak

Salam hujung minggu untuk sumer..dah makan? saya belum..tak larat dah nak makan lauk pauk kenduri, makan roti je lak. Nikmat juga tika gini.Asik dok melantak roti untuk bekpes aku pagi tadi, terpandang lak kat 3 ekor penghuni baru rumah aku kat kg nih. Cumel je duk terkedek-kedek beriadah ngan mama diorang. elok je mama diorang dok jilat-jilat anak-anak dia tu. Tapi taktao la aku sapa bapak diorang nih. 

Takpe, janji diorang tak dibuang merata-rata, sampaikan ada yang mati dihurung semut. Tak terpikir ke, binatang pon reti berperikemanusiaan, anak-anak kecil harus dijaga bukan diseksa. Pelik kan, manusia yang berakal & bernafsu pon sanggup buang baby merata-rata, lebih teruk di tong sampah&longkang! 

Klo nak tao, mama kucing dalam gambar tu deliver kitten 3 ekor tu dalam bilik aku k! Bukan dalam toilet! Korang yang buang baby tu leh pikir tak camne mulianya hati seekor binatang......

7 comments:

cik paro said...

comelnya anak-anak kucing tu..
memang tak boelh tgk kucing ni,
rasa nak belai2 pastu cium puas2..
gerammnnyee.

sI tEDI said...

len kali sila letak 10 keping gambar derang okey!

sekian terima kasih.

NUNU EERA said...

3ekor je ke?? sygi la kucing anda ye..

azieazah said...

Betul tu...

lagenda said...

Yup! 100% setuju..skrg ni, nilai 1 nyawa manusia tu langsung x de harga bagi manusia2 yang x de ati peyut agaknya...! ce try bayangkan mak pak diorang buang diorang dulu mcm tu? apa dia rasa....mangga? Opsssss..termeroyan plakss..

enyheartsdiamond said...

eny pun bakal jadi ibu kucing sumday :p

mr khong panggil eny kucing.. :))

Ery Farieha said...

wowoo
dulu anak kucing aku, mak die jage baik je
tp tibe2 dorg ilang
huhuhu
sedeh
tp skrg da bunting balek
yeayyy dpt cucu baru lg =P