Tuesday, May 25, 2010

|| SHAHIR AF8 || Kebahagiaan Dalam Perpisahan :: PATOT ke??::

Munink uolllss!! Uiskh pagi Selasa ni dah, patot lebih ceria kan. Kena bahgia sebab tiada lagi perpisahan.  Ahakz..Ha? Kebahagiaan dalam perpisahan? Gitu....HUh, mana2 Mana-mana pergi skang ni, asik dok dengar lagu ni jer, kat radio la, TV la, even kedai mamak pon ada gak. Best sangat ker? Meh ushar lirik jap eh...

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang
Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..
Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti
Kebahagiaan.. dalam perpisahan..

9 comments:

..nOj.. said...

best ke lagu ni? x penah dgr pun. hehe

JMR said...

noj : sila lah dengar..layan gak woo..hahaha

@juera said...

ok la lgu ni..sesuai ngn suara dia..^__^

Eazy Izzuddin said...

ceria2 selalu....
=D

niesz said...

like dis song!xde yg perlu kite harapkan pd suatu yg xpasti n yg pasti akn kecewakan kite..

~ ReD ~ said...

ermm...best gak dengar lagu dia..=)

NUNU EERA said...

klu yusry nyanyi lgi bez.. hehe..

Atiqah Adnan said...

love this song!!!
syahir patot menang ok..
hii dia pakej penuh..

Kaseh NazLieza said...

setuju...udah2la kutuk shahir tuh...