Friday, May 28, 2010

[MOVIE] hiruk pikuk || Prince Of Persia || & || Mister Potato || @Cineleisure Damansara

Salam readers..aishh..aku masih bulum ada mood nak review pasal Prince of Persia&Mister Potato nyer, semalam nyer event da..bukan tajuk muvie pon..Overall aku kasi 5bintang la out of 5bintang. Sebabnya, citer ni buat aku tumpukan 100% kat skrin & tiketnya adalah free tajaan Nuffnang & Mister Potato. Siap dapat 2 balang Mister Potato perisa baru lagi tao. Nanti aku post entri pasal ni lak. Kan ada prize bernilai RM1500!!! 

So, untuk kali ni, layan je la apa yang ada semalam ye. hiruk pikuk blogger di E@curve semalam! 
Dah macam billboard pon ada papan iklan ni kan.

Cik Nunu lak excited lelebih dapat perisa baru Mister Potato.

Tengok Kak Ina nyer gaya, cam nak ngap bekas Mister Potato tu jer kan. Bro GTO tu lak dah cam Duta Mister Potato. Ahakz..erm..aku ni jarang jmp yang lain2tu, so lupa lak nak tanya url masing2..kalo ade terbaca, leh le kasi url gk ek. Leh aku linkkan blog korang gak..my bad...~

hahaha..tak leh blah tengok pose gambar ni. Aku confuse nak pose gaya Pojie ke tak..aiseyy..

Sampai ke pagi ni, masih terbayang-bayangkan Princess Tamina. Tapi kekadang geram gak ngan perangai dia mula2, nyusahkan Dastan jer. Kesia si Tus, coz pada awalnya, mati-mati aku ingat si Tus ni yang JAHAT giler, skali tengok uncle NIzam yang cam harem jer. Hassassin lak aku tengok cam Degawan dah, jahat ke main lagi pakai sihir2 mengarut..at last, mestilah Happy Ending..jelita sungguh Tamina..auuuww...hahahah..syabas kat script writer&director kerana berjaya mengelirukan aku pada awal-awal tu...

4 comments:

BeaN MorENo said...

h,...apa2pun tamina memang terbaek wok!!!

Boy said...

ooo dapat free eh.. besnyeeeee
pe slogan arituh?

helena's said...

tak dpt pegi kene keje =(

||| PöJìé PööH ||| said...

Motipp mahu meniru gaya pose Pojie nih ;p

Love,
PojiePooh Abdullah