Friday, May 21, 2010

:: Moh kite ke MidValley petang nih ::

Salam petang Jumaat plak, pagi tadi dah pagi kan. Taktao pesal suka sangat bagi salam kat sini arini, walaupun tao tak ramai yg menjawab. Ada JMR kisah? Takpon....tp salam tu wajib dijawabkan...

Sangat buhsan arini. Mana lagi best ek, buhsan ke giler2 bz manjang? Ntahlah, dah namanya manusia, time bz sebok nak rasa lapang sampai buhsan, bila dah buhsan baru tao nikmat bz camner. Ha..amik..bak kata promote Bang Nara, kalo bz jum kite ke Midvalley petang nih. Jumpa di Midvalley Centre Court. Kita tengok blogger Project Alpha Season 1 vs Season 2. Hadiran hadirat pon leh layan sama (hadirin hadirat gitew..). Khabarnya ada hadiah sampa cahs RM2000. Tidakkah ianya 'WOW!!!'..

Agak sapa yang menang nnti ek. Ramai orang cakap Nikki Cheong, ramai gk teka Shaolin Tiger. Bagak siot badan dia, tapi belum tentu lagi terer tendang bola. Ahakz..silap2 dapat kt Redmummy, tak pon Jojo Struys..Skali tengok2 si Azwan Ali..hamboi2korang...apa2 pon layankan ajer petang ni. Dan kita tengok sapa yang kena rembat bola kat muka ngan blogger2 ni sumer...Chiowww!!!

5 comments:

NARDtheNERD said...

bagak.
teringat zaman matriks dulu.
ngahaha.

Rudy said...

hahahahahaha!!!! jom2!!! kite support azwan ali... amboi amboi amboi!!!

Tn.Punya said...

Tarik trafik guna backlink... jom kongsi tutorial d sini http://myvitrd.blogspot.com/2010/05/tips-tingkatkan-trafik-menggunakan.html

JAI said...

Bro hang pi tak?? Jumpa kat sana wehhh

~ ReD ~ said...

jumpa di sana!:D

kalau kau x nampak aku, siaplahhh...;p