Tuesday, May 11, 2010

Black Pepper Crunch pepagi hari..

Salam 10.31pagi di hari Selasa, adakah anda selesa dengan hari Selasa? Saya? Pasti selesa!!! Sudah anda bersarapan pagi di hari Selasa? Saya? Sudah semestinya YA!!! Huh..ke laut la kalo aku nak terusan wat ayat BM gini.
.
yg ni pic semalam punyer tao..
Wah2, perutku sedap skali skang nih. Baru pas pekena KFC Black Pepper Crunch di pagi hari. Agak panas efek kat dalam perut nih. Huhh..tambah2, yang pagi adalah bersamaan dengan yang dinner semalam. Hahah..nak buang cam sayang, seketul besar tuuuu...iskhh..sapa la makan tak abes nih ye. Bek ngaku cepat!!!

ha..yang ni yang pagi ni punyer..
Nak amik, sarapan aku hari ini. Cubit2 sket sorang.Sila-sila..jangan malu jangan segan ye. Tak bek makan tak berajak kan. Meh le share sama2 ye..Sharing is caring kan. I likeeee....


p/s : Next entry, "Paling pantang kalo orang berjanji tak gheti nak menepati janji, takleh ke kuar dari skop tipikal 'Adat Melayu Berjanji'???"

14 comments:

haziQah said...

ahha bse da mkn smlm pnye..pagi2 mkn lg sdp :)

sI tEDI said...

hik hik hik
dah makan ptg semalam

..nOj.. said...

kalau goreng semula sedap ni. kemain rangup jadiknye

Kancilbiru said...

woh bikin aku lapar pepagi ni....

NUNU EERA said...

patut la b1st ckit je.. ade back up kat umah upenye.. weee...

.o r k e d. said...

oh no!!!i'm on diet!!!meleleh aer liur tgk. adeh

a d r e y n i e e l i s y a said...

belum try lagi meal ni..
sedap ka??

eh2!!
cubit2 sikit ayam tuh

nUR_rOsALiNdA said...

adeh!!! tetiba lapar pulak tgk entry nih

♥Hernee Nazir♥ said...

sdapkn rase die..akk bru try semlm..

Matjoe said...

jmr - aku suka ni dari hot n spicy. kalau makan biasa aku sental ribs dgn tight

mummysyafie said...

selalunya saya menyukai hari Selasa. tapi arini mood saya tak berapa baik...huhuhu....

ttp suka original dari kepci..perisa baru lom nerai lagi

atty's said...

kalo mkn kepsi .suka kepak..tak suka yang tang dada..banyak daging.

~ ReD ~ said...

kepsi!!!!!!!! hoh! arini jugak gi sebat kepsi..:D

sophie said...

sedap ke pepper crunch nie? pedas x?