Tuesday, May 4, 2010

3 JAM NON STOP

CHEEZY WEDGES nye report! Dah tiga jam lebih aku ngadap monitor ni, semata-mata nak puaskan hati En Zuber menatap report terbaik dari JMR. Aiyo incik, hari itu cakap lain , hari ini mau lain plak ye. Silap lak saya tak rekod apa yang incik bilang itu hari. Sesuka suki incik je mahu tambah itu, mahu tambah ini. Mau cair sudah otak saya ni dok pikir pasal report ini. Dah 3jam saya atas ini kusi yang keras nak mam. Sakit belakang woo..lain la kalo dapat wat report ni kat Starbuck ke, Coffer Bean kat 1U ke, wow, gerenti beres dalam masa 2jam. Adushh...

PEACH SUNDAE McD nyer report! Apsal susah sangat nak siap nih. Berapakah nilai report ni, semahal nilai tender RM1b after makap duit gomenkah? Dah berpeluh ketiak dok wat nih. Nak update blog pon berkira-kira nih. huhuh..Manyak lagi kije lain wa kena siapkan ni weih. Cepat la siap reportku sayang...Aku bulum lunch lagi ni oii, dah takde selera nak melantak nasi mamak letak ayam goreng nih. Aduh...sedapnyer....

DOUBLE SPICY McCHICKEN nyer report!!! Aku dah wat banyak giler contents, incik kata bulum cukup ek. Ok..ok..incik mahu tengok kemampuan saya ye. Tarak hal, omputih cakap 'I try my best, ill show u my quality'..kalo incik tarak puas hati gak, bagi saya 2hari. Gerenti setel with flying colors. Wow gitu....

AIR KOSONG onney!!! Tetiba lak terasa lapar. Zohor bulum lagi nih. Wajib la coz tak period pon kan. Solat luh, baru gi lunch, pastu sambung kije balik. Pastu petang leh layan ADAMAYA..hahaha..apa kaitan? Ade ler.....:-p

Terima kasih korang!! Coz baca apa yang aku melalut nih. Ke laut la sapa baca abes nih....hahahahaha.....

12 comments:

NuNu EeRa said...

da xde maya nk tgk adamaya, dear..
chaiyok..! ckit je lgi 2..

atty's said...

skrg..mcm geram je tgk citer tu ..geram sbb maya layan dani huhuhhuh..x suka.

mummysyafie said...

trima kasih..melalut tak per..mencarut jangan..hihihi

Eyriqazz said...

umm..baca 2 kali masih belum faham..hik3..

kak ina kl said...

yerlah eyriqazzz.akak puas nak fahamkan..

makan minyak ikan memang amalan kami adik beradik masa kecil..
alhamdulliah kami susah dapat penyakit sampai sekarang...

pandai...entahlah tak leh cakap...pandai masak kot..

JMR said...

hehehe..sapa faham memang dia leh faham konflik dalam jiwa JMR..sori bro..sori kak..sori geng...:-p

~ ReD ~ said...

hoh...patut la...tgh jiwa kacau la ni..hehe

The Exquisite Instigator said...

ke laut? hahaha. jom2!

Kaseh NazLieza said...

nasib xmasuk laut lg..bru smpai tasik...wakakakaka

gooseberries said...

haha.. mmg x bpe nk phm.. =))

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

buat2 tak faham boleh? ekekeke

Fina Fento said...

ooo..tengah jiwa kacau rupanya..patutlah menjerit kat kotak jerit sy :P