Thursday, April 22, 2010

Fara Fauzana ( FAFAU ) kawen esok ker????

Aku pasti kat sini pasti ramai peminat Fafau kan. Korang rasa esok Fafau betul2 kawen ke main2?
"walawei..takkan dia tak gitau aku kalo btol dia nak kawen esok?" 

Aiyoo..mungkin ini antara rintihan peminat2 dia yang beribu-riban tu. Aku pon tak pasti. Aku pun peminat dia gak. Kalo lah betul, aku doakan dia berbahgia sampai ke akhir hayat. Berbahgia dengan sapa ye? Hmmm.....


**sori fafau, copy keratan FB : kudos 4 Fafau FB

11 comments:

sI tEDI said...

nak kawin. bukan nikah.

yelah tu agaknya.
jgn jd munafik sudey.

kadang2 manusia ni bila menulis atau menaip x fikir kesannya..

:)

NARDtheNERD said...

betui ke??..apa salahnye kalau betui pun kan..hehe~

sebelas said...

biar betui nie.........

http://nomborsebelas.blogspot.com/

hanie@nisya said...

lau betol, sudah tentu la baguz

.o r k e d. said...

kalao btol, msti da msuk paper. :p

helena's said...

fafau nih dia kene ngan laki yang cool.seba dia kabut..ganas pulak tu.haha

bellar0ssa said...

huhu betul kah berita ini?

tapi dia ganas comel la cikhel.huhu

cEro said...

fafau terbaEk!!

same2 kita doakan dia yg terbaEk..

Kaseh NazLieza said...

btol ker..klu btol tahniah fafau..

mamai said...

sib baik aku nie bukan peminat artis...so tak ambil peduli pun

SURIA AMANDA said...

rasanya citer gempak jer kot...x dengar citer apa pun...