Friday, April 2, 2010

Darah babi dalam puntung rokok?


Malas nak ulas panjang, sumer pon dah tau nikmat merokok dan juga sengsara merokok. 

Taip undi anda untuk YA atau TIDAK kepada rokok dan antara kepada N.E.R.A.K.A atau S.Y.U.R.G.A. Talian akan ditutup bila nyawa anda di penghujung jalan. Anda yang menentukan segalanya.
Ada sesapa lagi tak yang  nak menghalalkan rokok?
Takkan nak samak bibir tetiap hari kot..

11 comments:

hana devushka said...

2 la..org yg isap rokok ni degil..xnak dgr ckp..org ckp bhya, die ckp idup aku, buka idup ko..ish3~

RieNa said...

mintak izin nak copy keratan akhbar tu.

terima kasih.

sI tEDI said...

erk!! dasyat!

Sharinginfoz said...

kalau betul2 ada berhenti le... kalau tak ada pun, berhenti pun bagus....

E-mail Akan Pupus????

Sedap Ke Makan McD????

Sesumpah said...

wowww

Sesumpah said...

wowww

Anonymous said...

1 lagi kontroversi...cess

sophie said...

mintak2 ayah saya berenti..degil sgt.

xiiinam said...

Suami saya dulu pun merokok. Kalau ditegur ada saja jawabnya...sampai rasa putus asa....


Tapi, ada satu kejadian semasa menunggu bas dari Madinah ke Mekah yang menyebabkan dia terus tak mahu sentuh rokok...

kira mahal jugalah belanja nk stopkan dia merokok...kena pergi Umrah dulu...

:)

Aida Alias said...

salam.. thanks 4 sharing.. minta izin copy keratan itu.. TQ

LanaBulu said...

eloklah tu..biar sedar sikit sapa2 yg terlibat tu..