Friday, April 30, 2010

Dah 7 tahun bersama..ni 1st gambar dia! Argh..

Macamana aku boleh tak terperasan kehadiran dia. Rupanya dah 7 tahun kucing ni kat rumah aku. Dulu aktif je, skang ni macam nak jalan pon malas je tengok. Tapi pantang kucing lain yamg bukan penghuni rumah, pasti kucing tu kena gegar ngan dia nih..Ops..series aku lupa nama dia. Ala..apa ek...kitty ke..neko ke..ermm...arghh..malas r nak pk..sambung buat kije lak...

13 comments:

NUNU EERA said...

setia btul kucing 2 kt umah u kan.. ni nmanye neko yek.. sbb xde nma kitty kt umah 2..

Hazzy Ishak said...

ku ingat lagi mak bagi nama kucing kat umah Biki sempena nama sapok biki

he he he

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha..

kuceng ni setia ngn tuan.. tp tuan x tau lak nama kuceng ni.. adeh! sian dier d abaikan.. hahaha

nasib baik la tuan dia ingat lagi nk ambik gambar sbg kenangan.. hihi :P

pernah terdengar ura-ura org tua, klu tangkap gambar kuceng, nti umor dia x panjang... haaa.. aiyokk.. aiyokk..

hihi :P

salam kenal

LanaBulu said...

Comel3...
memang comel...

jedi said...

kuceng upenye....heheheh

Sharinginfoz said...

hmm memang comel si kucing ni...colour hitam pulak tu... alamak tak perasan ya.. nasib baik orang kat dalam rumah tu bro perasan.....kalau tidak....

Hanis Zalikha Ucap Terima Kasih

Kaseh NazLieza said...

adus...cmne leh lupa tu jmr..???

zulaikha said...

dulu pernah ada sekor kucing..oneday, masa nk balik kg tu tinggal la kat jiran, then bila datang cni tengok2 dah xde..tatau dia pegi mana.. T_T


Tu la last time bela kucing.. haa.. nama dia noni.. (cam nama orang je kan?)


http://zulaikhamohdnor.blogspot.com

Anak Perak said...

7 tahun? lama tu.patut dah bongkok jer kucing tu.hak3

Kujie said...

"mentang-mentanglah aku tak gebu macam kucing parsi...."

bisik hati kecil cik cing....

JMR said...

nunu : yeke..mana la i igt..hahah

hazzy : biki tu punye pnumbuk ada cam sapok biki x?

asada : tu ketua kucing bawah jajahan adik aku..bukan akunyer..tu psl x igt nama...heheheh

sI tEDI said...

camne lak leh lupa nampa kucing.

tuan tak bertanggungjawab ni!

len kali kitty eh neko ke.. ko geget je tgn dia bg dia sedo

sophie said...

7 tahun pun leh lupa nama? Aiyoo...hilang ingatan ke?