Monday, April 26, 2010

Burp..keropok lekor oowh keropok lekor..

Hari ni masih belum berhenti hujan. Berkat sungguh aku kat kampung kali ini. Membawa kedinginan kepada pendudka republik Besut..best2..Tetiba je petang2tadi terasa nak makan keropok lekor. Dapat 2.3 batang panas2, pekena lak ngan nescafe tarik, pergh..layan giler..

Sanggup ni redah hujan renyai-renyai sempoi tak gheti bahasa, semata-mata nak gi beli keropok lekor. Tak jauh pon dari rumah, 10minit je dah sampai. Leh gak beli nak bawak KL esok. Tak sampai setengah jam, dah sampai umah balik, dan apa lagi, seb baik ada adik bongsu aku a.k.a. bibik sementara, tolong gorengkan..

Fuhh..makan keropok lekor panas ngan nescafe tarik panas, dok depan TV ngadap citer Adamaya smbil tengok Lisa Surihani yang 'panas'...wow!!! Nikmat hidup gini.....~


**sori wei, gambar  lupa nak snap gara-gara syiok melayan sumer nie.Ada gmbr papan tanda kedai pon jadi la ek..bayangkan.......

5 comments:

NuNu EeRa said...

yey..yey... beznye..

Kaseh NazLieza said...

dreaming....."keropok lekor" perhhh sdpnyer..

Wanie-san said...

sedap kepok lekor..
lame doh dok makang!
arghhh...

JMR said...

nunu : lagi best kalo awak ada..hikhik

lieza : sedap kan..tambah la lagi..~

wanie : aloh, lame doh dok makang eh..meh a cni, makang kopok petang2 ngoh ujang nih..

sophie said...

kopok lekor ganu paling sedap..kalaw kawan blik ganu mesti order!