Friday, April 30, 2010

Ada orang sanggup digantung mati kalo dapat bunuh Nik Aziz? Giler apa mamat nih....

Statement dari FB seorang mamat. Aku bukan orang politik, mahupun kaki politik. Tapi aku rasa statement sebegini memang tak patot..Esok aku publish komen-komen di FB nyer yg sanggup dihukum gantung kalo impian nyer berjaya..
lemah mati, gagah berdiri ye...
Nauzubillah...

12 comments:

miss neelopher said...

status ni status serius dia ke ?? eeeiii.. sangat berani laa..

ardinihumaira said...

dia ingat bunuh tu setimpal dengan hukuman gantung? akhirat bagaimana?

Mohd Safuan Hilmi, kamu memalukan kaum Adam! Ummat Nabi Muhammad SAW, dan juga agama Islam. kamu fikir kamu pemuda umno, kamu dibenarkan bunuh orang? kamu sangat riak! riak itu sikap SYYYYAAAAAAAAAIIIIIITAN!

Sharinginfoz said...

tak kisah le sapa-sapa membunuh tu memang dosa besar melainkan ada sebab-sebab munasabah i.e. bunuh dengan bunuh.. apa-apa pun jangan mempolitikkan benda macam ni

mie said...

baik pergi menolong menentang selamatkan palestin...
daripada nak membunuh sesama muslim...
kontroversi oh kontroversi

hanie@nisya said...

tak berbaloi langsung

helena's said...

penyokong MU memang camtu kot,taksub nak mampos,macam bagus,
cakap tak pakai otak.

benci politik.


ok emo tetibe,.haha

Fara Dee Dilah said...

hishh..ckp x fkr dulu ke?
sy pun bukan la org yg mnt politik2 ni, tp kalo da jd mcm ni,kte sendiri leh nilai baik buruk.

NARDtheNERD said...

muka ensemm...
tapiiiiii........
isk isk isk~

@juera said...

berani ngat mamat ni kuar statement gni..tau la pemuda umno..ceh!!

annadzirah said...

hensem tapi.......




T_____T

sophie said...

Haish.. "bijak pandai"

miszmin said...

pemuda pas diorg da buat laporan polis kan... br nk hidup, da buat perangai.. dgn Ulama' pulak tu.. Nauzubillah...