Wednesday, March 10, 2010

Tips untuk menjadi orang yang paling aku sayang

Agak-agak kan. Apakah tips yang terbaik untuk menjadi orang yang paling aku sayangi. Tak kiralah kamo tu aku kenal atau tidak..Janji aku dapat menatang nih...
Muahahahha
Macam syiok giler je kalo betol dapat drive BMW versi baru nih. Fuh..takleh imagine kalo parking depan kedai mamak, nak2 depan meja yang penuh ngan awek separuh bogel yang baru balik dari club yang save duit sebab dah banyak bayar covercharge masok club. Meletopssss!!!

9 comments:

~ ReD ~ said...

boleh gila aweks2 tuh...huahuahua

Redbloodsnow said...

perhhh!!! canggih siott. haaa setuju ngan red tuh. leh gila aweks jadinya..hahaha :P

@juera said...

pergghhh!!bestnye klu dpt BMW ni..x de ke org nk sedekah kt i..^_^

jemput join this contest -->

http://ajuera-story.blogspot.com/2010/03/contest-teka-bola-oh-bola-mietos.html

jajarina said...

cantek giler bmw tu.. jap2, jaja try imagine ape yg JMR katekn kat ats td.. muahaha.. KONPEM!! bole jd kasanova... aHaKs~ :P

Dak Wan® said...

1st clss beb klu dapat prototype BM ni......

.o r k e d. said...

canggih ta hengat!hoho

mamai said...

aku pun nak juga kalau macam nie

x-po said...

gile ah..mmg kalau pakai kete ni, tak cari awek pun, awek yg cari kita..wakaka

MiSs FaiRlaDy JiM said...

pinjam keta sat nak gi masjid..ada tazkirah malam ni...leh gak imam besar tumpang merasa syurga dunia nie..amin2 pahala sampai kesana~~~